צפו: ראש הממשלה מקדיש ברכת יום הולדת לרעייתו - סרוגים

צפו: ראש הממשלה מקדיש ברכת יום הולדת לרעייתו

עשרות הצפינו לעיר טבריה לחגוג לגברת שרה נתניהו יום הולדת 66. ראש הממשלה בירך: "איזה עוצמות יש לה. היא עוזרת למדינה"

author-image
צפו: ראש הממשלה מקדיש ברכת יום הולדת לרעייתו

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך הערב (שלישי) את רעייתו שרה במסיבת יום הולדתה, שנערכה על גדות הכנרת. "שמנהיגים בעולם רואים את שרה ומדברים איתה, הם מבינים מיד איזה עוצמות יש לה. היא עוזרת למדינה".

באירוע שהתקיים במסעדת "דקס" בטבריה, הגיעו לחגוג 60 לגברת נתניהו, גם בין היתר: רני רהב, סנדרה ריגלר, ניקול ראידמן, צוות לשכת ראש הממשלה ובני משפחה.

"אני נפגש עם הרבה מנהיגים בעולם, מי שמגיע לתפקידים האלה ומי שמצליח להישאר בהם, אלה בדרך כלל לא אנשים טיפשים – הייתי אומר לכם, הם אנשים בדרך כלל מאוד מאוד חכמים".

"כשהם רואים את שרה, והם מדברים עם שרה, הם מבינים מיד – איזה עוצמות יש לה, היא עוזרת למדינה שלנו, היא פותחת דלתות, הם מעריכים והם מאוד חכמים, מאוד חכמים, פשוט צריך לראות את זה, רואים את זה בכל מקום – שרה פותחת דלתות למדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חמודייים
רחל | 07-11-2018 2:09
בסד תגידו קלטת לוהטת תגידו על ביבי הכל ... הם זוג חמוד מאוד .. לא חושבת שיש עוד מנהיג שיש לו כזה קשר מיוחד עם אשתו. ואין עוד הרבה נשות מנהיגים שהן כל כל מעורבות. רואים בבירור את המקום שיש לשרה בעולם של בעלה. הישג מרשים מבחינתה. הרי הם יכלו להחליט שהיא תתכנס בחייה הפרטיים והיא תצוץ לייצוג ממלכתי פעם בשנה בערך כמו רוב המנהיגים. ובחרו בדרך אחרת. רק למה אני צריכה לראות אותם ברגע אינטימי בטח שלא צנוע ולא מכובד וגם יכול לעשות סיוטים בלילה..
2
יום הולדת לשרה
פיכס חנפן | 08-11-2018 16:02
די כבר עם הליקוק
3
נורא
ולריה | 11-11-2018 11:07
פשוט נורא