עם רובה ציד: 3 מחבלים נעצרו סמוך למבוא דותן - סרוגים

עם רובה ציד: 3 מחבלים נעצרו סמוך למבוא דותן

הותר לפרסום כי לפני זמן קצר נעצרו שלושה חשודים סמוך ליישוב מבוא דותן ב' שבמרחב החטיבה המרחבית 'מנשה', כשעל לפחות אחד מהם היה רובה ציידים

עם רובה ציד: 3 מחבלים נעצרו סמוך למבוא דותן
  ארכיון (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)

נמנע פיגוע.

הותר לפרסום כי לפני זמן קצר (שלישי) נעצרו שלושה חשודים סמוך ליישוב מבוא דותן ב' שבמרחב החטיבה המרחבית 'מנשה', כשעל לפחות אחד מהם היה רובה ציידים.

על פי ההערכות השלושה תכננו לבצע פיגוע. השלושה הועברו לחקירת כוחות הבטחון. לוחמי צה"ל סורקים במרחב בכדי לשלול הימצאות של גורמים עוינים נוספים.

מוקדם יותר (שלישי) מחבלת חמושה בסכין הגיעה לתחנת הדלק בכניסה לכפר אדומים וניסתה לדקור אזרחים במקום. היא נוטרלה על ידי כוח משמר הגבול ללא נפגעים לכוחותינו.

מדוברות המשטרה נמסר: "לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל ניטרלו מחבלת שניסתה לדקור את אחד הלוחמים בסמוך לתחנת הדלק כפר אדומים. דיווח של רבש"צ אלון שהתקבל במשטרת ישראל דיבר על חשודה פלסטינית שניסתה להסתתר בחנות פלאפל בתחנת הדלק כפר אדומים. לדבריו בעל החנות דיווח לו על כך שהחשודה מסרבת לעזוב את המקום".

כוחות מג"ב שהוזעקו לתחנת הדלק עודכנו בדרך שהחשודה עזבה את החנות ובסריקות שביצעו איתרו אותה בסמוך לתחנת הדלק בכביש המוביל ליישוב אלון. הלוחמים שזיהו את החשודה קראו לעברה והתחילו בנוהל מעצר חשוד כשלפתע שלפה מספרים ורצה לעברם תוך קריאות בערבית. אחד הלוחמים ביצע לעברה ירי שהביא לנטרולה ולפציעתה. המחבלת שנפצעה במצב בינוני (על פי גורמי רפואה) פונתה כעת להדסה הר הצופים. המחבלת תושבת יטא בת 37. בחיפוש בתיקה אף נמצאה סכין."

מדוברות משמר הגבול נמסר: "לפני זמן קצר, במהלך בדיקה של חשודה על ידי צוות לוחמי משמר הגבול של משטר ישראל בתחנת הדלק כפר אדומים, שלפה החשודה ככל הנראה חפץ חד איתו ניסתה לדקור את הלוחמים שביצעו לעברה ירי וניטרלו אותה. כוחות רבים בזירה".

פיגוע שלישי ביומיים

בנוסף, אתמול התרחש פיגוע דקירה בקרית ארבע, בצומת אליאס הסמוכה לקריה. מהפרטים עלה כי המחבל ניסה לדקור חיילים. עירנות החיילים מנעה פגיעה. המחבל נוטרל על ידם ונפצע באורח קל מאוד.

מהצלה ללא גבולות יו"ש נמסר: "מחבל מהכפר בני נעים הגיע לטרמפיאדה בכניסה לקרית ארבע ( שארעו בו מספר פיגועים בעבר) ניסה לדקור אזרח שהיה ברכב ונוטרל בירי ע"י חייל מפונה בטנ"צ במצב יציב פגיעת ירי בירך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מחבלים
תמרי | 06-11-2018 23:27
המחבלים רואים שהם רק ניפצעים ואחר כך מטופלים היטב בבתי חולים שונים בארץ, ולאחר מכן יושבים בכלא שזה ממש בישבילם בית מלון שלוש ארוחות ביום לומדים טלויזיות ביקור משפחות ומה לא , ועןד מקבלים כסף מהחמס יופי אמריקה ..... כל מי שבא להורגיך יהרג , שידעו כל מחבל / ת מי שבא במטרה להרוג יהרג מה לא ברור ??? אים חלילה חיילנו היו ניפגעים לא חבל ??? זה נותן למחבלים לגיטימציה להמשיך עים הטרור ....כמה עצוב וחבל מאוד