ניקול ראידמן תעניק את כל השכר שלה לתרומה
אושיית האופנה ניקול ראידמן בחרה לתרום את כל השכר שתקבל מהפרסומת לרשת גלי, למקומות שיבחרו ילדיה הקטנים מישל וריצ'י. "שמחה לחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה"
אופנתית ותורמת: אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן תככב בפעם השלישית כפרזנטורית של רשת הנעליים הישראלית "גלי". במסגרת החוזה עבור הקמפיין, שכרם המלא של ראידמן וילדיה שמשתתפים גם הם בצילומים ייתרם במלואו ויתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים.
הקמפיין שיעלה השבוע לאוויר, נאמד בהשקעה של כ- 3 מיליון ש"ח, שחלק נכבד ממנו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה. הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12 וערוץ 13, בעיתונות ארצית ובאמצעי המדיה השונים.
הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה
ילדיה של ראידמן, מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3 יבחרו את בתי החולים והעמותות אשר ייהנו מהתרומה המכובדת."זהו כבוד גדול עבורי ועבור ילדיי לייצג מותג ישראלי, תוצרת כחול-לבן" מסרה ראידמן "יותר מכל, זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה. אשמח אם סלבריטאים נוספו ירתמו לערכים חשובים אלו של עשיה ותרומה למען הקהילה."
לדברי דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל, אשר בבעלותה בין היתר גם רשת גלי: "אנחנו שמחים על המשך שיתוף פעולה עם ניקול. הקמפיינים עם ניקול ראידמן מעבירים מסר של חוזק וגודל המותג ובנוסף מעוררים הד ובאז ומעלים חיוך. אלו קמפיינים אהודים וזכירים בקרב הציבור".
לדבריו: "העובדה כי ניקול הסכימה לתרום את הכסף מהקמפיין לטובת הקהילה משמחת אותנו שכן זה מתחבר לערכי המותג ולמדיניות הקבוצה, שתורמת לקהילה בכל שנה בדרכים רבות ויצירתיות בינהן, שיתופי פעולה עם עמותת גדולים מהחיים."
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו