ניקול ראידמן תעניק את כל השכר שלה לתרומה - סרוגים

ניקול ראידמן תעניק את כל השכר שלה לתרומה

אושיית האופנה ניקול ראידמן בחרה לתרום את כל השכר שתקבל מהפרסומת לרשת גלי, למקומות שיבחרו ילדיה הקטנים מישל וריצ'י. "שמחה לחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה"

author-image
ניקול ראידמן תעניק את כל השכר שלה לתרומה
  ניקול וילדיה בצילומים לפרסומת של רשת 'גלי' (צילום: אלכס ליפקין )

אופנתית ותורמת: אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן תככב בפעם השלישית כפרזנטורית של רשת הנעליים הישראלית "גלי". במסגרת החוזה עבור הקמפיין, שכרם המלא של ראידמן וילדיה שמשתתפים גם הם בצילומים ייתרם במלואו ויתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים.

הקמפיין שיעלה השבוע לאוויר, נאמד בהשקעה של כ- 3 מיליון ש"ח, שחלק נכבד ממנו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה. הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12 וערוץ 13, בעיתונות ארצית ובאמצעי המדיה השונים.

הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה

ילדיה של ראידמן, מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3 יבחרו את בתי החולים והעמותות אשר ייהנו מהתרומה המכובדת."זהו כבוד גדול עבורי ועבור ילדיי לייצג מותג ישראלי, תוצרת כחול-לבן" מסרה ראידמן "יותר מכל, זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה. אשמח אם סלבריטאים נוספו ירתמו לערכים חשובים אלו של עשיה ותרומה למען הקהילה."

לדברי דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל, אשר בבעלותה בין היתר גם רשת גלי: "אנחנו שמחים על המשך שיתוף פעולה עם ניקול. הקמפיינים עם ניקול ראידמן מעבירים מסר של חוזק וגודל המותג ובנוסף מעוררים הד ובאז ומעלים חיוך. אלו קמפיינים אהודים וזכירים בקרב הציבור".

לדבריו: "העובדה כי ניקול הסכימה לתרום את הכסף מהקמפיין לטובת הקהילה משמחת אותנו שכן זה מתחבר לערכי המותג ולמדיניות הקבוצה, שתורמת לקהילה בכל שנה בדרכים רבות ויצירתיות בינהן, שיתופי פעולה עם עמותת גדולים מהחיים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
סחטיין ניקול,המשיכי לעשות טוב. רק אל תשכחי
אחת | 05-11-2018 15:58
שרוב הסלבס בארץ לא באמת מרוויחים ואם כן זה לא כמו המצב שלך, את יכולה להגיד למי שיש..
2
כל הכבוד! אשה מקסימה עם ערכים!
מור | 05-11-2018 18:01
שעוד בעלי ממון ילמדו ממנה
3
לעמותה "עושים שריר למען יעקב "
אביטל | 05-11-2018 21:44
תודה . למחקר למציאת תרופה ילד חולה בדושן
4
ניקול תורמת לקהילה
פנינה דרעי | 05-11-2018 22:50
כול הכבוד מעשה חינוכי אבל כדי שילדייך וילדי כולם יגדלו לעולם נאור יותר צריך לחנך מחדש גדולים וקטנים לחיבור לאחדות לאהבת חינם לדבר על זה לפרסם את זה בכול מקום עדיף מאשר לתרום למקום מסויים הקמפיין של האחדות והערבות של כולנו יעזור יותר .
5
למה להציג זאת כך
יוני | 06-11-2018 10:56
פשוט לכתוב בעלה של הגברת תרם סכום גדול לתרומות הרי ניקול לא בונה על השכר שלה אלה של בעלה פשוט צריך לקרוא לילד בשמו ולכן בכתבה צריך לכתוב בעלה היקר של ניקול תרם תרומה יפה שמגיע לסכום של הקצבה שהוא מעניק לניקול כל חודש
כנראה שניקול אשה טובה
יפה יוסף | 07-11-2018 12:37
ונראה שגם עשירה בזכות עצמה כל הכבוד לתורמים.
אנשים לא מפרגנים
חבר | 06-11-2018 15:59
חמודה, כמה רוע יש לך ! ניקול אישה מקסימה. אוהבים אותך ניקול