שבוע לאחר ההשקה: האייפון "המוזל" הגיע לישראל

שבוע לאחר ההשקה: האייפון "המוזל" הגיע לישראל

שבוע לאחר ההשקה העולמית, מכשיר האייפון XR החל להימכר גם בישראל. אמנם מדובר במכשיר זול יותר משאר האייפונים של אפל, אך המחיר עדיין גבוה במיוחד: החל מ-3,549 ש"ח

שבוע לאחר ההשקה: האייפון המוזל הגיע לישראל
  (צילום: שאטרסטוק)

האייפון "המוזל" נוחת בישראל: שבוע לאחר שהחל להימכר ברחבי העולם, מכשיר האייפון XR של אפל מגיע לארץ, ויימכר החל מהיום (חמישי) ברשתות הסלולר והחנויות הרשמיות.

המכשיר החדש משווק בתור אייפון מוזל המיועד לשוק הביניים, והוא מכיל מסך בגודל 6.1 אינץ' המתפרש על כל קידמת המכשיר, 3 ג'יגה בייט זיכרון עבודה ומעבד A12 Bionic של אפל. כמו כן נכלל מצלמה ברזולוציה של 12 מגה פיקסל ומצלמת סלפי ברזולוציית 7 מגה פיקסל. בדומה למכשירי הדגל, האייפון XS והאייפון XS מקס, גם כאן תמצאו מערך זיהוי פנים המשמש לאבטחת המכשיר.

למרות הצגתו כמכשיר מוזל, עדיין מדובר בסמארטפון יקר יחסית, כאשר המחיר הרשמי ברשת איידיגיטל הוא 3,699 שקלים לדגם עם 64 ג'יגה בייט זיכרון. דגם עם 128 ג'יגה בייט יעלה 3,999 שקלים, ודגם עם 256 ג'יגה בייט עולה 4,499 שקלים.

עם זאת, ברשתות הסלולר מציעים מבצעים והנחות למי שירכוש את המכשיר דרכם. המחיר הזול ביותר נמצא ברשת הוט מובייל, שם תוכלו לרכוש את דגם הבסיס תמורת 3,549 ש"ח. כמו כן, ברשת דינמיקה סלולר תוכלו להחזיר את הסמארטפון הישן ולקבל זיכוי של עד 1,800 ש"ח ממחיר האייפון XR, ובחברת פלאפון הרוכשים הראשונים יקבלו משטח טעינה אלחוטי במתנה והנחה של 599 ש"ח לקניית אזניות אלחוטיות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו