יום לאחר האסון: מאות ליוו למנוחות את משפחת עטר - סרוגים

יום לאחר האסון: מאות ליוו למנוחות את משפחת עטר

מאות בני אדם הגיעו בית העלמין בנתניה להלוויותיהם של בני משפחת עטר, שנהרגו אמש בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 90. החברים ספדו: "אי אפשר להבין איך משפחה שיצאה לטיול נמחקה ברגע"

יום לאחר האסון: מאות ליוו למנוחות את משפחת עטר
  הורי המשפחה שנספו (מתוך האלבום המשפחתי)

מאות בני אדם הגיעו היום (רביעי) לבית העלמין בנתניה להלוויותיהם של בני משפחת עטר מהיישוב פסגות, שנהרגו אמש בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 90 באזור ים המלח. לבקשת המשפחה, לא צולמו תמונות או וידאו במהלך ההלוויה.

"זה אובדן קשה מאוד ליישוב שלנו. אין יותר מי שיפתח את הדלת של בית המשפחה" אמר ראובן פינסקי, חבר של המשפחה, מחוץ לבית העלמין. "אנחנו מנסים לחבק אחד את השני ולהתלכד. אין יותר משפחה. הרבה זמן לא חווינו שבר גדול כזה".

"זה דבר בלתי נתפס. אי אפשר להבין איך משפחה שיצאה לטיול נמחקה ברגע אחד" הוסיף חבר נוסף. "הם עזבו את הבית – ואף אחד לא יחזור אליו. הם היו פשוט משפחה מדהימה".

כזכור, שמונת בני המשפחה- האב יריב (45) ורעייתו שושי (47), וכן הילדים יעקב ישראל (12), עטרת (11), איילה (9), מוריה (7), ידיד (5) ואביגיל (3)- נהרגו לאחר שרכבם התנגש ברכב שהגיע ממול – ועלה באש כשכל בני המשפחה נמצאים בתוכו. החשוד שגרם לתאונה, שנפצע קל באירוע, נעצר ומואשם כעת בהריגה.

מוקדם יותר המשטרה האריכה את מעצרו של הנהג האחראי לאסון בשישה ימים, זאת לאחר שנקבע כי ייתכן והוא השתמש בסמים לפני הנסיעה. עוד נאמר כי הנהג בעל עבר תעבורתי של יותר מ-20 עבירות תנועה. "לא היו הרבה מקרים שבהם נתקלנו בתאונה כל כך קטלנית. הלב נחמץ" אמר השופט צבי פורר. "אני לא מאחל לאף אחד להיות במקום של האיש שנמצא פה".

מוריה עטר בת ה-7

אילה עטר בת ה-9

עטרת תפארת עטר בת ה-11

יעקב ישראל עטר בן ה-12

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
בלתי נתפס!
חיים | 31-10-2018 15:29
ברוך דיין אמת.
2
נסתרות דרכי האל
יאיר | 31-10-2018 15:45
אבל למרות זאת. אנו צריכים להיזהר .וגם אם צריך להעניש את הרשלנים שגורמים למוות .
3
רצח
שמעון | 31-10-2018 20:08
לא מבין למה מאשימים את הנהג בהריגה בלבד אם הוא נהג מסומם אז הוא רוצח
4
הריגה? רצח?
נעמי | 31-10-2018 21:26
אדם שנוטל סמים או שותה אלכהול ואחר כך מתיישב ליד ההגה הוא רוצח שמצפצף על כולם, נוהג ומזמר: לא אכפת לי במי אני פוגע...
5
הלב נחמץ
אברהם חד | 09-01-2019 15:59
הלב נחמץ כואב ודואב לראות את הפרחים האלו נטמנים באדמה, סתם בגלל נסיעה של הנהג ממול לא זהירה ולא משנה אם התעסק בטלפון או נהג אחרי שלקח סמים אני לא יודע מה? די צריך להפסיק את מאזן הדמים הזה...