חגית משה באולפן סרוגים: האם תהיה קואליציה של התעוררות וחרדים או הבית היהודי?

חגית משה באולפן סרוגים: האם תהיה קואליציה של התעוררות וחרדים או הבית היהודי?

חגית משה באולפן סרוגים: "התעוררות-חרדים או בית יהודי?"

ראשונה להתארח בשידור הבחירות המיוחד באולפן סרוגים, הייתה יו"ר הבית היהודי – האיחוד לאומי חגית משה שטענה כי רשימתו של יו"ר התעוררות עופר ברקוביץ' גונבת מנדטים רלוונטיים מהבית היהודי.

על קמפיין 'החרדים' שעלה בתחילת הקמפיין היא מסבירה: "הייתה כוונה להיות מחוייבים, לא הייתה כוונה לפגוע באיזשהו ציבור, התנצלנו בזמן והסברנו את עצמו. אנחנו במקום אחר היום אבל גם אז לא הייתה כוונה שלילית".

הציבור יודע שהבית היהודי הוא הבית של כל הסרוגים בירושלים, מתמודדים גילו כ- 27% בעלי זכות ההצבעה מגדירים את עצמם כציונות דתית והם מדברים איתם בשפה שלהם, אבל יום אחרי הבחירות הם יגיעו אליי לחדר בלי שהמפלגות האלו נתנו להן מענה.

הבית היהודי הוא הבית של הציבור הסרוג וכל מי שמתיימר לייצג אותם, הבוחרים צריך לבדוק מה הם עשו בשבילו".

בעד הציונות הדתית

מספר 2 ברשימה, צחי מגנז'י אמר בנוסף במשרד באולפן בסרוגים, "התעוררות מיצו את מלוא הקולות שלהם מהציבור החילוני בירושלים והם מתחלים לקחת מהציונות הדתית לציונות הדתית יש לה מחלה להתלונן למפלגה שלה ולא לפרגן מתי שמקבלים. האידאולוגיה להיות עם כולם היא חשובה אבל הוכחנו שאפשר לקחת מכולם את האלונקה וצרי להמשיך באמונות שלנו".

כמה מנדטים יהיה ריאלי מבחינתך?

"אם אנחנו נביא 4-5 מנדטים אנחנו נתקרב לפוטנציאל הגדול שמונה 27%. אנשים צריכים להתעורר מהתעוררות היא מפלגה חשובה אבל לא יהיה מה לעשות עם כל כך הרבה מושבים במועצה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חשש רציני במטה דגל התורה, כי המועמד לראשות
חשש רציני במטה דגל | 30-10-2018 22:06
חשש רציני במטה דגל התורה, כי המועמד לראשות עיריית ירושלים משה ליאון, לא יצליח לעבור את המכסה בכדי לעבור לסבב הבחירות השני. גפני והרב דוד כהן שליטא פנו טלפונית לתושבי העיר ירושלים וקראו להם לצאת ולהצביע לדת ומשה ליאון, אבל רובם ככולם לא יצאו אחכ לבחור, בגלל שהם לא אוהבים המדריך החדש -יענקושי-, ורוצים להראות לו שהוא לא יהיה המדריך החדש שלהם. יענקושי לך הביתה ותפסיק לבזות מרן שר התורה.
2
אני לא מצביע לבית היהודי
james | 01-11-2018 14:24
זה לזרוק את הקול על חגית משה שלא עושה דבר וחצי דבר אני מצביע להתעוררות !! בבעיות אישיות ברור שלא אפנה למשה שדואגת פחות או יותר לה ולמשפחתה