אלקין לסרוגים: "הירושלמים לא רוצים קומבינות" - סרוגים

אלקין לסרוגים: "הירושלמים לא רוצים קומבינות"

המועמד לראשות עיריית ירושלים זאב אלקין סיכם את מסע הבחירות שלו. בראיון לסרוגים אמר כי "הציבור הירושלמי לא רוצה קומבינות, אלא ראש עיר שבא לעבוד למען ירושלים כולה"

אלקין לסרוגים: "הירושלמים לא רוצים קומבינות"
  אלקין בקלפי (צילום: שלומי כהן)

רגע לאחר שהצביע בקלפי, השר והמועמד לראשות עיריית ירושלים זאב אלקין סיכם בראיון לסרוגים את מסע הבחירות שלו ואת תקוותיו במידה ויזכה בתפקיד הנחשק.

"זהו יום הכרעה של מסע שנמשך 5 חודשים" אמר. "סיימתי את המסע הזה אתמול בלילה בכותל עם רעייתי, בלי פמליה של פעילים. ניגשנו לכותל וחשבתי לעצמי- בגיל 14 כשראיתי לראשונה את הכותל בספר מצולם, האם הייתי מעלה בדעתי שאזכה לעלות בארץ ולעמוד ליד האבנים האלה כשר בממשלה ומועמד לראשות העיר".

עוד טען כי "אני לא התפללתי שמה לניצחון. אנחנו לא במשחק כדורגל, אין פה מנצחים, מפסידים ושערים- יש פה משהו אחר. יש אחריות עצומה על הפיקדון הכי חשוב שעם ישראל יפקיד בידיו של מי שיהיה ראש עיריית ירושלים, ולכן ביקשתי מהקב"ה ותושבי ירושלים שיבחרו את האדם המתאים ביותר, שברגע האמת יחשבו בקלפי מי האיש הנכון לקחת את הפיקדון הזה לידיו. אם תושבי ירושלים יזכו אותי באחריות הזאת, אני מקווה שחס וחלילה שום תקלה לא תבוא לידי"

על הקשר לציונות הדתית בירושלים אלקין אמר כי "יש ציבור ענק ציוני דתי שתומך בי. גם רבנים בולטים בציונות הדתית- מהרב דב ליאור ועד הרב רפי פויירשטיין, אנחנו מקבלים מכולם תמונות  עם פתק של זאב אלקין כשהם בקלפי. גם הציבור המסורתי, החילוני ואפילו החרדי תומכים בי, למרות שהם אמרו משהו אחר".

בסיכום דבריו הבהיר כי יפעל למען כל התושבים ולמען העיר כולה. לטענתו, "בסופו של דבר, הציבור הירושלמי לא רוצה קומבינות ודילים פוליטיים, אלא ראש עיר שבא לעבוד למען ירושלים כולה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו