צפו; בשבת האחרונה: יומו הראשון של מפקד סוללת כיפת ברזל

צפו; בשבת האחרונה: יומו הראשון של מפקד סוללת כיפת ברזל

סרן דביר, מפקד סוללת כיפת ברזל, נכנס לתפקידו לפני 24 שעות. עם שיגור עשרות הרקטות מעזה לישראל הוא החל לנהל את לוחמיו: "קפצו לעמדות שלהם, תפסו את מקומם ושינו פאזה, מאפס למאה"

author-image
צפו; בשבת האחרונה: מפקד כיפת ברזל החל את תפקידו

סרן דביר, ביומו הראשון בתפקיד מפקד סוללת כיפת ברזל במערך ההגנה האווירית של חיל האוויר, ניהל את לוחמיו שיירטו ביממה האחרונה חלק מעשרות הרקטות שנורו מעבר עזה לשטח ישראל.

בדובר צה"ל אומרים, כי הרקטות "היוו איום ליישובי עוטף עזה, וסרן דביר הצליח לעמוד במשימה – להגן על שמי המדינה ועל תושבי ישראל".

וכך הוא מספר, ״במהלך ארוחת ערב שבת קיבלנו התראה על ירי מרצועת עזה לעבר יישובי מדינת ישראל. באופן מהיר כלל חיילי הסוללה קפצו לעמדות שלהם, תפסו את מקומם ובשינוי פאזה, מאפס למאה, נכנסו לעמדות והתחילו ליירט".

לדבריו, "מתוך עשרות מטרות ששוגרו לעבר מדינת ישראל יירטנו מעל 15 מטרות. שאר המטרות נפלו בשטחים פתוחים, ולא יורטו על פי שיקול דעתם של צוות מפקדי מרכז ניהול היירוטים.

על עצמו העיד, "אני, מפקד הסוללה שהתחלתי את תפקידי לפני 24 שעות גאה ושמח לראות את נחישות הלוחמים והחיילים אשר במשמרתם הגנו על תושבי מדינת ישראל בנחישות, אומץ לב ותושייה. אני מאחל לכם שבוע שקט, אנחנו כאן בשבילכם, שומרים עליכם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
בצה"ל אוהבים לספר בדיחות.
רם | 28-10-2018 7:31
כל הכיפת ברזל הזאת הצגה. רק ה' לבדו שומר ישראל והוא מתלבש בחיילים ונותן להם תבונה כדי לעשות מה שצריך. צריך להודות לה' ולא להתפאר בעצמנו. אל יתהלל גיבור בגבורתו. רק ה' גיבור ורק ה' לבדו שומר ישראל. אחרת איך 2,000 שנה ללא צהל עם ישראל חי וקיים?
תשובה לצה"ל אוהבים לספר בדיחות
איריס | 28-10-2018 13:35
נכון זה רק ה' ואנו שליחיו אבל לא נורא לפרגן למי שתורם לביטחון המדינה ועושה את זה מכל הלב