ליברמן לשאלת סרוגים: "בנט מנצל כל אירוע ביטחוני לפוליטי"

ליברמן לשאלת סרוגים: "בנט מנצל כל אירוע ביטחוני לפוליטי"

השר ליברמן נשאל על ידי סרוגים איך הודיע כי הוא מתנגד לדחיית פינוי חאן אל אחמר, אך הצביע בעד זה בקבינט, ופתח במתקפה על בנט: "הוא לא שמע על חאן אל אחמאר ומנצל את האירוע"

ליברמן לשאלת סרוגים:"בנט מתעסק רק בפוליטיקה"
  ליברמן היום בכנסת (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

השר אביגדור ליברמן נשאל על ידי סרוגים איך הודיע נחרצות כי הוא מתנגד לדחיית פינוי חאן אל אחמר, אך הצביע בעד זה בקבינט, בעוד השרים בנט ושקד התנגדו?

ליברמן פתח בביקורת חריפה על ‎בנט: "הוא מנצל כל אירוע ביטחוני לצרכים פוליטיים. מתעסק מהבוקר עד הלילה בפוליטיקה ולא מעניין אותו הביטחון. הוא לא שמע על חאן אל אחמאר ולא היה לו מושג מה קורה שם לפני מוצאי שבת".

"אף אחד לא טיפל בבעיה הזו עד כניסתי לתפקיד", טען ליברמן. "מכניסתי לתפקיד התחלתי לדבר על פינוי חאן אל-אחמר כי הם תופסים משבצת אסטרטגית על כביש מספר 1, מים המלח לכיוון מעלה אדומים באזור כפר אדומים".

אך חידש את המתקפה נגד בנט, "יש פה עד צאת השבת כל מיני טרמפיסטים שקופצים על המציאה, לא היה להם מושג על חאן אל-אחמר, עובדה שהם מעולם לא פעלו ולא התעסקו עם פינוי חאן אל-אחמר, ומבחינתי אני גם מנסה לעשות וגם לעשות את זה בדרך הנכונה. ברגע שהקבינט אישר את פינוי חאן אל-אחמר זה תהליך בלתי הפיך. מתי זה יהיה? אנחנו לא הולכים להודיע בתקשורת. היו הצעות למצות את האפשרות לנהל איתם מו"מ ופינוי מרצון, היו שיקולים כאלו ואחרים, אני חושב שגם אחדות בקבינט זה ערך חשוב, חשוב שנעשה את זה מתוך הסכמה רחבה בצמרת המדינית של מדינת ישראל."

השרים בנט ושקד הצביעו נגד

"השר בנט עד צאת שבת לא היה לו מושג על פינוי חאן אל-אחמר, הוא לא התעסק, הוא לא תרם לזה, הוא סך הכל מנסה לתפוס טרמפ כמו תמיד. סך הכל אני חושב שהשר בנט מצטיין בדבר אחד- הוא מנצל כל אירוע ביטחוני לצרכים פוליטיים. הביטחון ממנו וצפונה. גם כשאני מסתכל על ההודעות האחרונות של השר בנט אני פשוט לא מאמין".

ברור שהשר בנט מתעסק מהבוקר ועד הלילה אך ורק בפוליטיקה, ביטחון לא מעניין אותו. יש פה ניצול ציני של כל אירוע ביטחוני לצרכים פוליטיים. אין לו שום קשר לחאן אל-אחמר, הוא לא יודע איפה זה נמצא, אין לו מושג והוא מעולם לא התעסק".

"כשאני מסתכל על כל העשייה ביהודה ושומרון- 20 שנה לא נבנתה אף דירה ברובע היהודי בחברון. עכשיו אנחנו אישרנו 31 דירות, אישרנו שני גני ילדים ומעון יום ברובע היהודי בחברון. מעולם אף אחד לא דאג שיהיה סמל מוניציפאלי ברוב היהודי בחברון, מהשנה יש להם סמל מוניציפאלי".

"תסתכלי", הוא פנה, "כל הבעיות שהיו רק ביהודה ושומרון- פתאום כולן נעלמו, את זוכרת מגרון, עמונה, כל הנושא של בתי דריינוף, אותו קיר ביטחון מול ג'ילזון בבית-אל, שדה המוקשים בקרני שומרון- שום דבר לא נשאר, הכל נפתר. כל אותם טרמפיסטים שמנצלים את הנסיבות הם רק מפריעים".

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תינוקות
זרובבל | 22-10-2018 16:24
בנט תינוק מגודל. הוא שירת ב.... והיה קצין ..... אז מה? אם הוא מכיר אותם מהניווטים שלו בלילה למה לא דאג עד היום לפנות אותם ????????? אין לו תשובה חוץ מהחיוך האינפנטילי שלו. הוא מבין בבטחון? למה כי היה קצין? מה הקשר?