המנכ"ל הסרוג של רדיו 'גלי ישראל' פורש מתפקידו - סרוגים

המנכ"ל הסרוג של רדיו 'גלי ישראל' פורש מתפקידו

מנכ"ל רדיו 'גלי ישראל' בשמונה השנים האחרונות, ישראל פריד, הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו: "לאחר 8 שנים כמנכ"ל התחנה אני מרגיש שהגיעה העת להמשיך הלאה"

המנכ"ל הסרוג של רדיו 'גלי ישראל' פורש מתפקידו
  לוגו תחנת הרדיו (צילום מסך מתוך יוטיוב)

מנכ"ל רדיו 'גלי ישראל' בשמונה השנים האחרונות, ישראל פריד, הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו. על פי הדיווח באתר 'אייס', פריד שוחח עם הבעלים צביקה שלום ויוסי סבן, ואמר כי ברצונו לפנות לאפיקים חדשים.

בתקופתו כמנכ"ל עברה תחנת הרדיו שינוי משמעותי ומתחנה שנתפסה כמיועדת לציבור המתיישבים ביהודה ושומרון בבד, הצליח פריד למתג אותו כרדיו כלל ישראלי בעיקר על ידי החתמת טאלנטים שאינם דווקא דתיים כדוגמת מעיין אדם, נועם פתחי ויותם זמרי.

פריד אישר את דבר פרישתו ואמר כי "לאחר 8 שנים כמנכ"ל התחנה אני מרגיש שהגיעה העת להמשיך הלאה. אני שמח כי יחד עם צוות עובדים מסור, נאמן ובפרט מקצוען הצלחנו לבנות עבור קהל המאזינים שלנו תוכן עשיר ואיכותי, וגם להתמודד עם מהמורות ומשברים תוך שאנו מקפידים לחזק את הפנינה הייחודית שלנו במפת הרדיו הישראלי".

פריד התייחס לשינוי שעבר על התחנה ואמר כי "יצרנו תכניות חדשות וגם נתנו הזדמנות לשדרנים רבים בתחילת הדרך, ולשמחתי הרבה הם מפארים כיום את שידורי גלי ישראל ושל תחנות רדיו נוספות. אני מודה לבעלים צביקה שלום ויוסי סבן על ההזדמנות ועל התמיכה לאורך השנים. מסירותם לתחנה ראויה לכל הערכה. אהבתי הגדולה לרדיו גלי ישראל תלווה אותי ללא ספק גם בעתיד, ואני בטוח כי הרדיו ימשיך לפרוח ולהצליח. מאחל לכולכם הצלחה בשימור הדברים הטובים ובהמשך יצירת רדיו הוגן, מאתגר ומעניין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
פריד
שמוליק | 24-10-2018 2:36
ישראל מספר אחד אין עליו הצעידהאת הרדיו לרמות על ובפרט עם הרב שמואל אליהו ובןעטר