הלם בברצלונה: מסי נפצע וייעדר כשלושה שבועות - סרוגים

הלם בברצלונה: מסי נפצע וייעדר כשלושה שבועות

שבוע לפני מפגש הענק מול ריאל מדריד, כוכב ברצלונה לאו מסי נפצע כששבר את ידו במהלך משחק מול סביליה. בעקבות הפציעה מסי צפוי להיעדר למשך כשלושה שבועות. בקבוצה מאוכזבים: "נרגיש בחסרונו"

הלם בברצלונה: מסי נפצע וייעדר כשלושה שבועות
  יחמיץ את המשחקים הבאים. מסי (צילום: שאטרסטוק)

הלם בברצלונה: בדיוק כשנראה שהקבוצה מתאוששת מהמשבר שסבלה ממנו בליגה, כעת נראה שיש לקבוצה צרות חדשות. הכוכב לאו מסי נפצע אמש (שבת) במהלך המשחק מול סביליה, ויצא מהמשחק בדקה ה-23- זאת אחרי שהספיק לכבוש שער ולבשל אחד נוסף במשחק שהסתיים בניצחון 4:2.

צפו ברגע הפציעה:

https://www.youtube.com/watch?v=pSDgteFwJZc

מסי נפל על ידו כשניסה להשיג את הכדור בדקה ה-17, וכעבור 6 דקות הוחלף על ידי המאמן ארנסטו ואלוורדה לאחר שניכר כי הארגנטינאי סבל מכאבים בעקבות הנחיתה הקשה. על פי הדיווח בעיתון "מונדו דפורטיבו", מסי נלקח מיד לאחר שהוחלף לבדיקות בבית החולים- שם נקבע כי הוא שבר את ידו וצפוי להיעדר למשך כשלושה שבועות. הפציעה מגיעה בתזמון גרוע במיוחד עבור ברצלונה, כשמסי יפספס את המשחק החשוב מול אינטר בליגת האלופות ביום רביעי הקרוב וכן את מפגש הענק מול ריאל מדריד ביום ראשון הבא.

בקבוצה הגיבו באכזבה לפציעה הקשה. "ברור שנרגיש בחסרונו של מסי. כולם יודעים מה הוא תורם לנו ואיך הקבוצות היריבות נערכות כאשר הן יודעות שהן אמורות להתמודד מולו" אמר ואלוורדה לאחר המשחק. "נצטרך להתכונן לכך שהוא לא יהיה במגרש, ולדעת כיצד להתמודד עם זה. יש לנו את האמצעים על מנת לעשות זאת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו