'מעמודי התווך של המפד"ל: אליעזר שפר הלך לעולמו - סרוגים

'מעמודי התווך של המפד"ל: אליעזר שפר הלך לעולמו

אליעזר שפר, מראשי הסוכנות היהודית ומכובשי הר הבית והעיר העתיקה, הלך הבוקר לעולמו. שפר שימש גם כיו"ר איחוד בתי הכנסת. בנט: "אהבתי אותו מאוד"

author-image
'מעמודי התווך של המפד"ל: אליעזר שפר הלך לעולמו
  (צילום מסך מתוך יוטיוב)

ברוך דיין האמת.

אליעזר שפר, מראשי הסוכנות היהודית ומכובשי הר הבית והעיר העתיקה, הלך הבוקר (ראשון) לעולמו בגיל 85. שפר שימש גם כיו"ר איחוד בתי הכנסת.

הלוויתו תצא בשעה 15:00 מבית הלוויות 'סנהדריה' בירושלים להר הזיתים.

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, ספד לשפר: "זכיתי להכיר את אליעזר עשרות שנים, אליעזר היה איש הציונות הדתית ברמ"ח אבריו ושס"ה גידיו ולאורך כל שנות חייו פעל להרבות אהבת תורה, אהבת העם ואהבת הארץ. בשנים האחרונות- אחרי שיצא לגמלאות מעבודתו בסוכנות היהודית- הקים את המוסד הנפלא של איחוד בתי הכנסת בארץ, רומם מאוד את מעמד הגבאי ובכלל את מעמדם של בתי הכנסת בישראל שהם הלב הקהילתי הפועם של עם ישראל. יהי זכרו ברוך".

אליעזר שפר בהר הבית (שמעון לבקוביץ', מהאלבום האישי)

המועמד לראשות העיר ירושלים, יוסי דייטש, התייחס אף הוא לפטירתו של שפר ואמר: "לפני כחודש פגשתי את יקיר העיר אליעזר שפר. הוא היה מלא בחדוות עשייה ורתם אליו ירושלמים רבים בהתגייסותו למען העיר. ירושלמי בנשמה כפשוטו. אני עוד זוכר את הסיפור החסידי שסיפר לי באותו מפגש. הבוקר התבשרתי למרבה הצער על פטירתו. יהי זכרו ברוך".

יוסי דייטש ואליעזר שפר ז"ל (באדיבות המצלם)

יו"ר הבית היהוד ושר החינוך נפתלי בנט, ספד אף הוא לשפר בשם המפלגה ואמר: "ברוך דיין האמת. תנועת 'הבית היהודי' אבלה על פטירתו של אליעזר שפר. באופן אישי, אהבתי אותו מאוד. אליעזר ז"ל פעל לקירוב לבבות ולחיזוק התורה והיהדות בישראל. הוא זכה להיות מכובשי הר הבית והעיר העתיקה, וכיו"ר איחוד בתי הכנסת לא חדל מקידום יוזמות נפלאות למען עם ישראל. בכל פגישה עם אליעזר הוא תמיד האיר פנים וטוב-לב. אליעזר שפר היה חבר חשוב בפורום הוותיקים, מעמודי התווך של תנועת המפד"ל והבית היהודי. יהי זכרו ברוך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
היה יחיד ומיוחד. נשפך ממנו המון אהבת ישראל
עמוס | 21-10-2018 11:47
משפחה ששרשיה בטבריה הקדושה. דמויות הוד מבוני העיר. הניחו את היסוד להילולת הרשב''י. יהי זכרו ברוך. וראוי להקים מוסד על שמו היקר יהי זכרו ברוך ותנצב''ה
2
איש יקר
חב"ז | 21-10-2018 18:11
היה ממארגני התנועה למען ארץ ישראל השלמה מייד לאחר מלחמת ששת הימים