חיזוק נשי; בתו של הרב עובדיה בירכה את מועמדת הבית היהודי ברחובות

חיזוק נשי; בתו של הרב עובדיה בירכה את מועמדת הבית היהודי ברחובות

בתו של מרן הרב עובדיה יוסף, הרבנית עדינה בר שלום, הביעה את תמיכתה ברשימת הבית היהודי ברחובות ובעומד בראשה אמיתי כהן. למועמדת ברשימה, אביטל ביר אמרה: "זכו והתברכו בך"

author-image
בתו של הרב עובדיה בירכה את מועמדת הבית היהודי ברחובות

"לפעול לאחדות ישראל זו הברכה הכי נכונה שאני אברך אותך. אני יודעת שאת מסוגלת לעשות את זה הכי טוב. אין אחד שיעשה את זה טוב כמוך", אמרה לאביטל ביר, מועמדת מספר ארבע ברשימת הבית היהודי ברחובות, בפגישה אישית, בה שוחחו השתיים על חשיבות ההנהגה הנשית בחברה.

ביר, תושבת רחובות הנה פעילה חברתית, מקדמת חקיקה וטיפולים רפואיים חדשניים בישראל. היא בעלת תואר דוקטור ממכון ויצמן ותואר שני במנהל עסקים. בימים אלה, מתמודדת למועצת העיר מטעם הבית היהודי.

כל זאת, במקביל לעבודתה כמנהלת בתחום האתיקה בתהליכי פיתוח תרופות מצילות חיים בבית החולים בלינסון. ד"ר ביר מובילה את קהילת "פסיפס צעירים" ברחובות, למען חיבור בין משפחות חילוניות ודתיות, מפתחת תעסוקה איכותית לאוכלוסיות מוחלשות בחברה, חברה בשותפות בין הקהילה היהודית במיניאפוליס וקהילות שונות ברחובות.

לדברי ביר, "מאמינה כי חיבור בין דתיים וחילוניים ויצירת וקידום מסגרות פנאי תומכות לצורך כך הוא הדבר אשר יצור גשר איתן בין מגזרים וקבוצות דתיות שונות. במטרה לבטל תגיות מגדריות ואחרות בחברה הישראלית:.

עוד אמרה הרבנית בר שלום: "הבית היהודי זכה בך והתברך בך אני מכירה אותך זמן קצר ולמדתי להעריך אותך ברמות של זכות לא האמנתי שאני אפגוש אישה ברמה שלך ברצון שלך להיטיב עם אחרים ולהיות חברת מועצה. זה רווח למועצה, רווח למפלגה. ההתבוננות שלך מסביב החן שלך הנתינה שלך מי עוד יכול לעשות את זה כמוך. תבורכי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הבית היהודי מזמן לא בית של תורה......
יניב | 15-10-2018 17:26
הרבנית......עדיף לא לדבר מפאת כבוד אביה ואחיה.
אז תשתוק!
מושי | 16-10-2018 16:22
אז תשתוק!
2
בר-שלום קיבלה אישור לכך
אישיהודי | 15-10-2018 17:42
מאבו-מאזן? לא כבוד גדול לקבל ברכות מהאישה הזאת
3
ברכה מאשה שמסייעת לרפורמים לא תתקיים, זו קללה
עמוס | 02-01-2019 21:21
לצערינו