אחרי חצי שנה: סולחה בין רגב לאדלשטיין - סרוגים

אחרי חצי שנה: סולחה בין רגב לאדלשטיין

חצי שנה לאחר הסכסוך בין שרת התרבות מירי רגב ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, הם התיישבו הבוקר לסולחה בלשכתו. "ליבנו את המחלוקת העניינית שהיתה בינינו ואנו ממשיכים קדימה למען הליכוד״

author-image
אחרי חצי שנה: סולחה בין רגב לאדלשטיין
  רגב ואדלשטיין (צילום: לשכת יו"ר הכנסת)

חצי שנה לאחר הסכסוך בין שרת התרבות מירי רגב ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, הם התיישבו הבוקר לסולחה בלשכתו של אדלשטיין: "ליבנו את המחלוקת העניינית בינינו. ממשיכים קדימה למען ליכוד חזק".

כזכור, הסכסוך התגלע על רקע חגיגות השבעים למדינה, כשרגב כיו"ר ועדת הטקסים והסמלים, שרבבה את ראש הממשלה נתניהו לטקס הדלקת המשואות. אדלשטיין כיו"ר הכנסת המנהל את הטקס התנגד, והסכסוך הסתיים בצעד משפיל בו נתניהו לא רק שהדליק משואה אלא גם נאם באריכות מול פניו של אדלשטיין.

אדלשטיין לא נשאר חייב וביום האחרון של כנס הקיץ הצליח לדחות את חוק הקולנוע אותו רצתה רגב לקדם, כשלא השתמש בסמכותו כיו"ר כדי לקצר את הליכי החקיקה. מאז השניים החליפו מסרים של איבה בעיקר מאחורי הקלעים.

הבוקר כאמור, נפגשו השניים לפגישת פיוס, בסיומה מסרו שתי הלשכות הודעה משותפת: "ליבנו את המחלוקת העניינית שהיתה בינינו ואנו ממשיכים קדימה למען הליכוד״ אמרו השניים. "ליכוד מאוחד הוא ליכוד חזק. נמשיך לפעול יחד להצלחתו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
20 אלף איש יצאו הלילה לרקוד בחוצות מרוב שמחה
עם ישראל חי | 14-10-2018 21:56
לא היו ימים טובים למדינת ישראל כיום הפגישה בין יולי לבין השרה רגב
2
נפלא. אין כמו מירי
אבי יצחק | 14-10-2018 22:32
מוטב מאוחר מאשר בכלל לא ... אדלשטיין ורגב חשובים מאוד וטוב עשו שהשלימו...