עשרות מחבלים חדרו מרצועת עזה לישראל - סרוגים

עשרות מחבלים חדרו מרצועת עזה לישראל

מספר אירועי חדירה זוהו הערב (שבת) מרצועת עזה לישראל, כך מודיע דובר צה"ל. באירוע אחר, ביצע צה"ל ירי לעבר 20 מחבלים שחדרו לישראל. שישה מהם נהרגו והשאר חזרו על עקבותיהם

עשרות מחבלים חדרו מרצועת עזה לישראל
  (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

מספר אירועי חדירה זוהו הערב (שבת) מרצועת עזה לישראל, כך מודיע דובר צה"ל. באירוע חמור אחר, חדרו אתמול 20 מחבלים, צה"ל ביצע לעברם ירי הרחקה כתוצאה מכך חלקם חזרו על עקבותיהם ושישה נהרגו.

עם זאת, מבהירים בצה"ל כי בכלל האירועים החשודים היו במעקב מרגע חצייתם, וחזרו מיד לשטח הרצועה. בנוסף, ישנו חשוד שחצה את גדר המערכת מצפון רצועת עזה, נעצר סמוך לנקודת החצייה ללא נשק והועבר לתחקור כוחות הבטחון.

בתוך כך, אתמול התפרעו כ-15 אלף פלסטינים לאורך גדר הגבול הם השליכו מטענים ורימונים לעבר לוחמי צה"ל, יידו אבנים והבעירו צמיגים. הכוחות הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי בהתאם להוראות הפתיחה באש.

20 מחבלים חדרו לישראל

מקרה חמור אירע, כאשר מחבלים הניחו מטען על גדר הביטחון, הוא פוצץ ופער חור בגדר, דרכו נכנסו כ-20 הם. הם זוהו מיידית על-ידי כוח צה"ל שביצע לעברם ירי הרחקה.

רוב המחבלים חזרו על עקבותיהם לעומק הרצועה, אולם מספר מחבלים התקרבו לעמדה צבאית ובתגובה כוח של צה"ל ירה לעברם. שישה מהם נהרגו, כך לפי משרד הבריאות הפלסטיני.

לדברי צה"ל, "מדובר בנסיון טרור שסוכל על ידי כוח צה"ל באופן מקצועי ומהיר ואשר מנע פיגוע כנגד אזרחים וכוחות הביטחון".

עוד נאמר כי "ארגון הטרור חמאס מוסיף להוביל הפרות סדר אלימות ולנסות לבצע פיגועי טרור כנגד ישראל בחסותן. צה"ל לא יאפשר להפוך את מרחב הגדר למרחב אלימות ולחימה תת- ועל-קרקעי, וימשיך לפעול על מנת להבטיח את ביטחונם של תושבי מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הטרור שהפך ספורט לאומי בעזה
קפוסטה יעקב | 13-10-2018 23:32
ביזיון אישי של הרמטכל והוראות הפתיחה באש החדשות שלו !! הוראות הכובלות את ידי חיילינו ומאפשרים לטרור להפוך לספורט לאומי בקרב העזתים המעזים יותר ויותר לחצות את גבולותינו ולהוות איום על חיילינו ועל אזרחי ישראל !!! כל מחבל הפוגע בגדר ובוודאי זה החוצה אותה היה צריך לההרג בו ברגע שנגע בגדר !!! העשרים שחצו היו צריכים לההרג על הגדר ולהחות מוחזרים לעזה רק לאחר השבת גופות שני חיילינו היד !!! קפוסטה יעקב .