בעקבות השמועות, הרב דב ליאור במסר לאלקין - סרוגים

בעקבות השמועות, הרב דב ליאור במסר לאלקין

על רקע השמועות שפורסמו על ידי אחד המועמדים למועצת העיר ירושלים, על כך שהרב דוב ליאור שוקל לכאורה להעביר את תמיכתו למועמד החרדי יוסי דייטש, הזמין היום הרב ליאור את אלקין לביתו והבהיר לו כי אין שינוי בהודעתו המקורית

author-image
בעקבות השמועות, הרב דב ליאור במסר לאלקין

על רקע השמועות שפורסמו על ידי אחד המועמדים למועצת העיר ירושלים, על כך שהרב דוב ליאור שוקל לכאורה להעביר את תמיכתו למועמד החרדי יוסי דייטש, הזמין היום הרב ליאור את אלקין לביתו והבהיר לו כי אין שינוי בהודעתו המקורית.

מלשכת הרב ליאור נמסר לסרוגים שבפתח הפגישה שאל השר אלקין את הרב ליאור האם נכון הפרסום שהרב שוקל שוב את תמיכתו באלקין וייתכן שיעביר את תמיכתו לדייטש. תשובתו הנחרצת של הרב ליאור היתה "זה שקר. לא דובים ולא יער".

עוד נמסר, כי "הדברים שפורסמו בכתבה בשקר יסודם, והינם אולי רק בגדר משאת ליבו של מאן דהוא".

בסביבת הרב ליאור מציינים כי בין הרב ליאור לבין השר אלקין קיימת הכרות מזה שנים רבות, והרב ליאור סומך על אלקין שיידע לנווט את העיר, על כל המורכבות שבה באופן המיטבי.

לדברי הגורמים, הרב ליאור כלל אינו שוקל לתמוך במועמד אחר, ומדובר רק בספין תקשורתי שהופץ על ידי גורמים שהיו מעוניינים שהרב ליאור יעשה זאת.

"הרב ליאור שמע את כל השמועות והלשונות הרעות שמפיצים מתנגדיו של אלקין כנגדו, אך הרב ליאור אינו מחשיב זאת, ועומד איתן בתמיכתו הבלתי מסוייגת באלקין לראשות עיריית ירושלים. אכן אריה קינג ניסה בעבר וממשיך לנסות גם כעת, כפי שהיה בפגישתו עם הרב השבוע, לשכנע את הרב להסיר את תמיכתו באלקין, אך הרב ליאור לא שינה את דעתו ואף לא שוקל לתמוך ביוסי דייטש או במשה ליאון", חתמו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עכשיו כבר אין לו שום סיכוי
חבל | 10-10-2018 16:09
חיבוק הדוב של ליאור הוא מתכון לכשלון. פרטים אצל אלי ישי.