מיוון לישראל: ארז לב ארי משיק אלבום חדש ומפתיע - סרוגים

מיוון לישראל: ארז לב ארי משיק אלבום חדש ומפתיע

הזמר והיוצר ארז לב ארי משיק את האלבום "האורח", פרויקט ייחודי ומרגש- אותו מקדיש כמחווה ליוצר האגדי אריס סאן שהיה גיבור ילדותו

מיוון לישראל: ארז לב ארי משיק אלבום חדש ומפתיע
  (צילום: יחצ)

לאחר שלושה אלבומי סולו ואינספור שיתופי פעולה מגוונים. הזמר והיוצר ארז לב ארי משיק את האלבום "האורח", פרויקט ייחודי ומרגש- אותו מקדיש כמחווה ליוצר האגדי אריס סאן שהיה גיבור ילדותו.

במסגרת הפרויקט, ליקט ארז לחנים של להיטיו הגדולים ולהיטים של יוצרים יוונים אחרים ששיריהם מזוהים עם אריס סאן. ארז כתב להם מילים חדשות בעברית, התוצאה- פרוייקט מגוון, שילוב של טקסטים מרעננים ונוגעים עם הצלילים המוכרים לכל, אשר יחד באים לידי יצירה חדשה ומרתקת.

השירים שיצאו מהפרויקט: "די לי", "האורח", "רחוב הימאים" ו " דאם דאם",  זכו לתגובות נלהבות מהתקשורת ומהקהל בהופעות כאחד, והיו יריית פתיחה לפרויקט שכולו שמחה וחגיגת גיטרות עשירה וקצבית.

ארז לב ארי :" הסיפור שלי עם אריס סאן החל כבר בילדותי בקריות של סוף שנות ה-70 כשהייתי רואה אותו עם הגיטרה החשמלית שלו בטלוויזיה בשחור לבן. נדמה לי שזו היתה הפעם הראשונה שראיתי גיטרה חשמלית והתאהבתי בה. האיש והגיטרה הילכו עליי קסם כל פעם שהם הופיעו בטלוויזיה כמו כישוף.

מגיל מאד צעיר הגיטרה היתה לי מפלט וחברה טובה שמילאה את החלל וככה גם גיבורי הגיטרה שאריס היה אחד בולט מהם, היו גיבורים שלי".

את האלבום החדש ישיק ארז בהופעה חגיגית ומיוחדת ב 1.11

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו