אלמנתו של המרגל הישראלי בפנייה נרגשת לאסד - סרוגים

אלמנתו של המרגל הישראלי בפנייה נרגשת לאסד

נדיה כהן, אלמנתו של המרגל אלי כהן הי"ד שהוצא להורג בתלייה בסורה, שיגרהמסר מרגש לנשיא סוריה בשאר אל- אסד וביקשה ממנו לשחרר את עצמותיו של בעלה

אלמנתו של המרגל הישראלי בפנייה נרגשת לאסד
  פנייה מרגשת לאסד. כהן (צילום: Olivier Fitoussi /FLASH90)

נדיה כהן, אלמנתו של המרגל אלי כהן הי"ד שהוצא להורג בתלייה בסורה, שיגרה אמש (שלישי) מסר מרגש לנשיא סוריה בשאר אל- אסד וביקשה ממנו לשחרר את עצמותיו של בעלה.

כהן נשאה דברים בכנס הבינלאומי הרב תחומי לטיפול בנפגי מלחמה שנערך במרכז הרפואי 'גליל' בנהריה.

"בבקשה ממך, אני אפילו מבקשת רחמים. שחרר את אלי, שחרר את העצמות. אני בת 83, תסתכל עלינו אחרת, תסלח", פנתה כהן לנשיא הסורי.

כהן המשיכה וסיפרה: "היה לי קשר מכתבים עם בשאר לפני כ-18 שנה וכתבנו לו, צילמנו את הצילומים של הילדים, של הנכדים, כדי שיחוס וירכך את לבו למען הבאת הגופה. שמחתי כשהוא השיב שזה יקרה 'בבוא הזמן'. גם שתי מילים היו לי לנחמה".

"בינתיים עבר הרבה זמן ובשאר עבר תקופה קשה, התחוללה מהפכה בתוך העם שלך. בתוך המדינה שלך, העם שלך שילם מחיר ואתה גם כן היית חרד לעם הזה. אני פונה אליך מפה באהבה, שיהיה שלום".

"אלי הוא מלאך שבא- אני לא כל כך רוצה להאמין בזה- למלא תפקיד מסוים, לשמור על המדינה ועל העם. הוא היה משוגע על העם הזה ועל המדינה ועל פיסת הקרקע שקיבלנו. אלי היה פשוט אדם ציוני, תרם , עזר והשאיר שלושה ילדים שלא מכירים אותו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צער לי לאכזב אותך גברת יקרה.
7_7_7. | 03-10-2018 13:13
צער לי לאכזב אותך גברת יקרה אבל לרוצח ההמונים הפסיכופת מדמשק יש באמת לב של אבן ואת זה רואים יום יום במה שהוא עושה לבני עמו שהעזו לצאת נגדו.