נוחי דנקנר נכנס לכלא: "מאמין שהכל לטובה" - סרוגים

נוחי דנקנר נכנס לכלא: "מאמין שהכל לטובה"

איש העסקים נוחי דנקנר- מי שהיה אחד האנשים החזקים ביותר במשק הישראלי- הגיע לכלא מעשיהו שם יחל לרצות את עונש המאסר בן 3 השנים שהוטל עליו

נוחי דנקנר נכנס לכלא: "מאמין שהכל לטובה"
  (צילום: יוסי זליגר/ פלאש90)

איש העסקים נוחי דנקנר- מי שהיה אחד האנשים החזקים ביותר במשק הישראלי- הגיע הבוקר (שלישי) לכלא מעשיהו שם יחל לרצות את עונש המאסר בן 3 השנים שהוטל עליו.

בהצהרה קצרה שמסר לתקשורת רגע לפני כניסתו בשערי הכלא, אמר דנקנר: "המעמד כאן הוא יום קשה לי ולמשפחתי. נלחמתי על חפותי. אני מאמין בקב"ה שהכל לטובה, בוטח במערכת הצדק והמשפט ואוהב מאוד את מדינת ישראל".

באתר ynet פורסמו חלק מתנאי כליאתו כאשר גם תהליך קליטתו בכלא יהיה שונה מאסיר רגיל. על פי הדיווח, דנקנר יגיע ישירות לכלא לאחר שיעבור מיון מוקדם על-ידי שירות בתי הסוהר, ובכך יימנע מההליך שעוברים שאר האסירים. הוא יחל בהליך הקליטה שבמסגרתו יעבור ריאיונות עם קצין מודיעין ועובדת סוציאלית, אז יוסבר לו מעמדו החדש, דרישות הכלא בנוגע לספירות וניקיון – ותינתן לו ערכת אסיר הכוללת בין היתר מדים, כלי רחצה, שמיכות ועוד.

בנוסף, דנקנר יוכל להשתמש בטלפון הציבורי שבאגף ולרכוש מוצרים שונים בקנטינה, אם יופקד כסף בחשבון שלו. כבר בשבוע הבא הוא יוכל לקבל מבקרים שזהותם תיבחן על ידי שב"ס. רק לאחר שירצה רבע ממאסרו הוא יהיה זכאי לבקש לצאת לחופשה, ואם התנהגותו תהיה טובה – לא תהיה סיבה שלא להיענות לבקשתו.

על פי כתב האישום, דנקנר חשש מכישלון הנפקת החברה שנקלעה למצוקה תזרימית, ורקם תוכנית להריץ את המניה. חברו, איתי שטרום, הפעיל אדם שהפך לעד מדינה, אך דנקנר ושטרום טענו כי עדותו שקרית.

למרות זאת, לפני חודשיים דחה בית המשפט העליון את ערעורו של דנקנר על עונשו – וגזר עליו שלוש שנים במקום שנתיים. השופטים אימצו את הכרעת בית המשפט המחוזי כי דנקנר אשם מעבר לספק סביר, והוא צפוי לשלם קנס של 800 אלף שקל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נוחי דנקנר
יהודה סבח | 02-10-2018 10:05
קשה לך אבל אני מאמין שתיתגבר על הקושי הזה עים תאמין בה תוכל לעבור את הקושי הזה ביתר כלות ה ברוך ישמור עליך
2
נחי
קוקי | 02-10-2018 21:40
כבוב השופט הערבי נתן שנתיים. והוא מתמודד מול קרא השופט הערבי והוא עלה לעליון....ומכבוב הגיע לקרא אז...