אבו מאזן תוקף באו"ם: "הסכמתי למו"מ עם נתניהו" - סרוגים

אבו מאזן תוקף באו"ם: "הסכמתי למו"מ עם נתניהו"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, משיב היום (חמישי) למתקפה של טראמפ ונתניהו נגדו: "ירושלים לא למכירה וזכויות העם הפלסטיני אינן נתונות לדיון". על חוק הלאום: "גזעני שחצה את כל הקווים האדומים"

author-image
אבו מאזן תוקף באו"ם: "הסכמתי למו"מ עם נתניהו"
  אבו מאזן באו"ם (קרדיט: אמיר לוי/ פלאש 90)

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, משיב היום (חמישי) למתקפה של טראמפ ונתניהו נגדו: "ירושלים אינה למכירה וזכויות העם הפלסטיני אינן נתונות לדיון". עוד טען: "הסכמתי למשא ומתן עם נתניהו".

בתחילת נאומו בעצרת האו"ם תקף את חוק הלאום: ״ישראל אימצה חוק גזעני שחוצה את כל הקווים האדומים. חוק הלאום של העם היהודי מפלה את 20% האזרחים הערבים בישראל בנוסף לאזרחים לא-יהודים אחרים. החוק הזה מזכיר את האפרטהייד של דרום אפריקה ואנחנו מגנים אותו״.

הוא קרא לאו"ם "ללכת בעקבות אזרחים בישראל שיוצאים נגד החוק הגזעני הזה ולגנות גם הם את החוק".

הסכמתי למשא ומתן עם נתניהו

ברקע אמירת טראמפ בנאומו ביום ראשון האחרון על האפשרות למדינה הפלסטינית הוסיף אבו מאזן: "אנו דבקים בשלום ובפתרון שתי המדינות. אנו לא מסרבים לשיחות מו"מ. פעם אחת לא ביקשו ממני לשבת לשולחן המו"מ וסירבתי. הסכמתי לכל קריאה לשבת עם רה"מ נתניהו".

בהמשך הפציר בנשיא ארה"ב טראמפ "לבטל את החלטותיו בעניין ירושלים, הפליטים והכיבוש, ולהוציא לפועל את ההבנות אליהן הגענו כדי לקדם את השלום עבור הדורות הבאים".  עוד הוסיף כי "יש אנשים שמנסים להתחכם איתנו, הבירה שלנו היא לא מזרח ירושלים הבירה שלנו היא במערב- ירושלים. אל תגידו לנו אבו דיס, מזרח ירושלים שנכבשה ב-67' היא בירתנו".

במהלך נאומו הזכיר את הכרעות האו"ם ואמר כי "אין הכרעה של האום שכובדה על ידי ישראל". כשהוא מפרט "יש 705 החלטות בנושא ו-86 החלטות ממועצת הביטחון. הכל נעשה בתמיכה של ארה"ב. עד מתי ישראל תישאר מחוץ לחוק? תתמרד ותשחק כפי שהיא רוצה?"

על חאן אל-אחמר: "ישראל נחושה בדעתה להשמיד את האזור הזה, שהיה מיושב כ-50 שנים. אם הוא יושמד, הוא יהרוס את האחדות של הגדה המערבית, שתחולק לצפון ולדרום. האם תסכימו לדבר כזה?"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
המילה שקר לא מופיעה אצלו בלקסיקון
ארנון | 27-09-2018 19:31
אבו מאזן ראש כנופיית מרצחים שהגיעו לפה בתור מהגרי עבודה ושינו סטאטוס לגובי פרוטקשן רצחניים.מחבל מתועב שכמוך עם ישראל קנה את ירושליים בכסף מלא מארוונה היבוסי וזאת למרות שיכול היה לעשות זאת בכח הזרוע. מאז אף לא קנה את ירושלים מעם ישראל, ולכן אני מסכים איתך שירושלים לא למכירה אני מציע לך להעביר את כל הכנופיות שלך לארופה שם כבר ידעו לטפל בכם.עשו יודע לטפל היטב בבני השפחה.
2
אבו מאזן
פטריוט | 29-09-2018 11:07
אבו מאזן מדבר אל השמאל הישראלי. שם יש לו אוזן קשבת. ירושלים, כיבוש, אפרטהייד ועוד ועוד. הם מסכימים איתו בכל. עם החמאס הוא מסתדר פחות כי השמאל הישראלי טוען שהם חברים של הימין. יסעו השמאלנים לרמאלה וישארו שם. לא הרבה יצטערו.