הכדורגלן יצחק אספה יואשם בהריגת ארי נשר ז"ל - סרוגים

הכדורגלן יצחק אספה יואשם בהריגת ארי נשר ז"ל

המשטרה הודיעה כי היא משנה את סעיף העבירה מ'הפקרה ואי מתן סיוע לפצוע' ל'עבירת הריגה' כנגד החשוד יצחק אספה, בעקבות מותו הבוקר (חמישי) של ארי נשר ז"ל

author-image
הכדורגלן יצחק אספה יואשם בהריגת ארי נשר ז"ל
  אספה בהארכת מעצרו (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

החשוד בתאונת הפגע וברח, יצחק אספה המשחק בקבוצת ליגת העל מ.ס אשדוד יואשם ככל הנראה בהריגה, בעקבות מותו הבוקר (חמישי) של ארי נשר, בנו של איש הקולנוע אבי נשר.

המשטרה הודיעה כי היא משנה את סעיף העבירה מ'הפקרה ואי מתן סיוע לפצוע' לעבירת 'הריגה' כנגד אספה שפגע ביום ראשון האחרון בשני נערים שרכבו על אופניים חשמליים בשדרות רוקח בתל אביב. בהם כאמור, נשר שמת מפצעיו ובעוד נער נוסף שנפצע באורח קל.

בהארכת מעצרו טענה המשטרה כי הוא לא משתף פעולה בחקירה ולא מביע חרטה על מעשיו, ואף התברר כי בעת המקרה אותרה בדמו רמת אלכוהול גבוהה פי חמש מהמותר.

ממשפחתו נמסר בכאב: "רגע לפני שהלך מאתנו, חגג ארי שלנו יום הולדת 17. אף ילד בעולם לא צריך להסתלק ממנו בגיל 17".

הם סיפרו כי "ארי שלנו לא היה רק ילד יפה תואר, הוא היה ילד מוכשר, סקרן, שנון וכל כך שמח. הוא היה קולנוען צעיר ומוכשר ותמיד ניסה לעזור לכל מי שהיה זקוק לו. הוא חלם להיות פרמדיק בצבא, ובשנה האחרונה התנדב מדי שבוע במד"א".

עוד הוסיפו כי "מגיל צעיר ארי עורר בכל מי שסבב אותו את הרצון לחיות ולשמוח וליטול חלק בדבר הנפלא הזה, שנקרא חיים". כאמור נפגע ארי בתאונת דרכים קשה ביום ראשון האחרון. במשפחה מתארים כי "ברגע אחד, עולמנו חרב עלינו. כנגד כל הסיכויים, נלחמנו איתו על חייו עד לרגע האחרון".

אולם "משאפסה התקווה, החלטנו לתרום את איבריו של ארי בתקווה שיצילו את חייהם של אחרים. ברגעיו האחרונים ארי שלנו היה מוקף במשפחתו ובחבריו הרבים והאוהבים,שבאו לחגוג לו יום הולדת 17".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
משתתף בצערכם. חבל שלא חבש קסדה.
משה | 27-09-2018 20:08
משתתף בצערכם. חבל שלא חבש קסדה.
2
למה לא בדקו את הדם של הנפגע?
עדי | 28-09-2018 19:08
רואים בבירור בסרטון שהוא משייט לו על כביש ראשי כאילו רק הוא קיים שם, ורואים בבירור שהוא פנה שמאלה ונכנס לנתיב של הרכב הפוגע. חוסר מודעות מרחבית כזאת נובעת ממגוון סיבות. אולי הבחור שנהרג היה שיכור או מסומם?