בנט מגיב לטראמפ: "לא תקום מדינה פלסטינית" - סרוגים

בנט מגיב לטראמפ: "לא תקום מדינה פלסטינית"

שר החינוך נפתלי בנט הגיב לדבריו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, לפיו הוא תומך בפתרון שתי המדינות. בדבריו התחייב: "כל עוד הבית היהודי בממשלה - לא תקום מדינה פלסטינית שהיא אסון לישראל"

author-image
בנט מגיב לטראמפ: "לא תקום מדינה פלסטינית"
  (צילום: פלאש 90)

התגובה לארה"ב: שר החינוך וחבר הקבינט המדיני – ביטחוני, נפתלי בנט, הגיב היום (רביעי) לדבריו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בפגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיו הוא תומך בפתרון שתי המדינות לישראלים ולפלסטינים.

"נשיא ארצות הברית הוא ידיד אמיתי של ישראל" כתב בנט בטוויטר. "עם זאת, חשוב להדגיש שכל עוד הבית היהודי בממשלה לא תקום מדינה פלסטינית שהיא אסון לישראל".

חברת הכנסת ציפי לבני, שנפגשה אמש עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, הגיבה גם כן לדבריו של הנשיא האמריקני. "אני מברכת את שני הדברים שאמר הקשורים לעתיד ישראל – גם עמידתה האיתנה של ארצות הברית לצד ביטחונה של ישראל וגם תמיכתו בפתרון שתי מדינות הלאום" אמרה. "שני אלו חשובים לעתידנו".

כזכור, בפגישתו היום עם נתניהו טראמפ התייחס ל"עסקת המאה" המתגבשת להסכם אפשרי בין ישראל והפלסטינים."אני רוצה שיושג שלום בין ישראל לפלסטינים. הרבה נעשה, וטוב מאד שהסרנו את בעיית ירושלים מהשולחן. אומרים שזה העסקה הקשה ביותר, ואני רוצה לסגור אותה בקדנציה הראשונה שלי" אמר טראמפ.

עם זאת, הנשיא הוסיף כי הוא "תומך בפתרון 2 המדינות. זה מה שלדעתי יעבוד הכי טוב. ישראל תצטרך לעשות משהו עבור הצד השני"- ובכך הביע שינוי מעמדתו בעבר, כשאמר כי הצדדים יחליטו לגבי הפתרון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
גם אובמה היה בעד.גם קלינטון ובוש
יהיה טוב | 26-09-2018 18:28
איפה הם היום? עברנו אותם נעבור גם את זה
גם ביבי בעד. נקווה שניפטר גם ממנו בקרוב
Dude | 26-09-2018 22:59
י
2
כולם הולכים וביבי נשאר
סרק סרק | 26-09-2018 18:53
בית המקדש יבנה ל9ני שתקום מדינה פלסטינאית
3
הזנב לא יכול לכשכש בכלב
יוחנן מלצר | 26-09-2018 22:30
בנט עם פחות מ 7% מקולות הבוחרים לא יכול לקבוע את עתיד המדינה.
4
בעזרת השם תוקם
ישעיהו | 27-09-2018 0:16
לבנט אין פתרון יותר טוב. בנט ושקד מקדמים מדינת אפרטהייד שתהפוך למדינה דו לאומית שתהפוך בסופו של דבר למדינה בעלת רוב ערבי.
5
מה בדיוק מציע הימין?
המדינה | 08-10-2018 21:44
מי יודע מה משנתו המדינית של הימין? סיפוח השטחים שהוא מעשה אנטי חוקי ויציף את ישראל באזרחים ערביים שיהיו נטל בלתי נסבל על החברה וחיסול הרוב היהודי? שיהיה סיפוח השטחים ללא אזרחות לערבים שם קרי: מדינת אפרטהייד? שמישהו יבהיר סוף סוף מה המצע המדיני של הימין, ומה השלכותיו עלינו.