יוסי דייטש רץ בירושלים: "לא יודע איך זה יקרה, אבל אני אנצח"

יוסי דייטש רץ בירושלים: "לא יודע איך זה יקרה, אבל אני אנצח"

עד עכשיו יוסי דייטש שיחק ב'כאילו',אך עם התחממות המירוץ בבירה הוא הודיע היום (שלישי) רשמית על ריצתו לראשות ירושלים: ״אני אבחר לראשות העיר. לא אסביר איך זה יקרה אבל זו תהיה התוצאה"

דייטש רץ בירושלים: "לא יודע איך זה יקרה, אבל אני אנצח"
  דייטש משיק קמפיין (צילום: חיים גולדברג)

עד עכשיו יוסי דייטש כנראה שיחק בכאילו, כי לרגל סגירת הרשימות במשרד הפנים- הוא הכריז היום (שלישי) רשמית על ריצתו לראשות העיר ירושלים. ״אני המועמד המתאים ביותר", אמר במסיבת עיתונאים. "בין אם בסיבוב הראשון ובין לשני אני אבחר לראשות העיר, לא יודע איך זה יקרה אבל זו תהיה התוצאה הסופית".

תחת הכותרת ״ירושלמי בנשמה״ השיק דייטש את הקמפיין, לקראת הבחירות שיצוינו בעוד חודש ושבוע ב- 30 באוקטובר. במהלכו חשף את שורת הדברים שיעשה למען העיר: "החל מנקיון העיר והמשך בפיתוח העיר, חינוך, תחבורה, יצירת מקומות עבודה, הקמת שכונות חדשות ועוד נושאים רבים".. "אני בא לתפקיד כדי לעבוד", הדגיש.

דייטש נמנע מלמתוח ביקורת על המועמדים הנוספים במירוץ: זאב אלקין, משה ליאון ועופר ברקוביץ' והצהיר כי הוא "לא מתכוון לנגח אותם". עם זאת הוסיף, "אני  מאמין בשני דברים: האחד – אני המועמד הטוב ביותר לירושלים והשני – אני המועמד שייבחר לתפקיד ראש עירית ירושלים, בין אם זה יהיה בסיבוב אחד, או בשני סיבובי בחירות. אין לי שום כוונה  לעמוד כאן כפרשן ולהסביר איך זה יקרה – אבל , בע"ה, זו תהיה התוצאה הסופית".

עם לבוש חרדי מסורתי, התייחס דייטש בהרחבה דווקא לנושא הלאומי של בנייה בעיר, ובמזרח ירושלים בפרט. והכריז כי יפעל למען הפשרת הקפאת הבנייה, שהיא אחת הבעיות הקשות בפניהן ניצבת ירושלים. ״כשאבחר, הפעולה הראשונה שאעשה היא לקדם שורה של  תוכניות בניה מוכנות שראש העיר הנוכחי, ניר ברקת, הסכים, לבקשת ראש הממשלה, לעצור את קידומן.

הוא פנה לראש הממשלה נתניהו, שהביע עד כה תמיכה במתחרה השר זאב אלקין ואמר לו: "אדוני ראש הממשלה – עד כאן". לטענתו, "ממשלת ישראל לא תחנוק יותר את בירת ישראל", כשהוא מפרט: "אני אקדם את אישורי התוכניות, אני אביא בניה לירושלים ופיתוח לירושלים. זוהי המשימה החשובה ביותר שאקח על עצמי. זוהי משימה שפתרונה יביא פתרונות גם במגרשים אחרים של תעסוקה ופיתוח העיר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
חילונים בירושלים
טלי | 26-09-2018 9:25
מה עמדתך לגבי סגירת התחנה הראשונה בשבת ?
2
חילונים בעיר
טלי | 26-09-2018 9:26
מה דעתך לגבי סגירת התחנה הראשונה בשבת ?
3
בעזרת ה'!
יהודי | 26-09-2018 11:36
בהצלחה!
4
לא רלוונטי
ישי | 26-09-2018 12:52
דייטש לא מצליח לאחד את קהל היעד החרדי סביבו כך שסכויי הצלחתו קלושים
5
הוא לא אמר שהוא לא יודע
מגיב | 09-10-2018 11:32
הכותרת מסלפת. הוא אמר שאין לו כוונה לעמוד כעת כפרשן ולהסביר איך. זה הכל.