פצוע אנוש ו- 2 בינוני עד קשה בקטטה בקרית- ים - סרוגים

פצוע אנוש ו- 2 בינוני עד קשה בקטטה בקרית- ים

שלושה פצועים, אחד מהם אנוש ואחד קשה, בקטטה ברחוב יוספטל בקרית ים מצפון לחיפה. בן 50 עם חבלת ראש ובן 45 עם פצע חדירה בפלג הגוף העליון

פצוע אנוש ו- 2 בינוני עד קשה בקטטה בקרית- ים
  (צילום: גל סטבסקי, תיעוד מד"א מבצעי)

שלושה פצועים, אחד מהם אנוש ואחד קשה, בקטטה ברחוב יוספטל בקרית ים מצפון לחיפה.

מבדיקה ראשונית עולה כי ישנה היכרות מוקדמת בין המעורבים אשר גרים באותו הבניין. ככל הנראה לאחר שהיו שרויים בגילופין, החלה קטטה ביניהם אשר גרמה לפציעתם.

מדוברות מד"א נמסר כי הם פינו לבי"ח רמב"ם 3 פצועים: בהם 1 אנוש כבן 50 עם חבלת ראש, 1 קשה כבן 40 עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון ו- 1 בינוני עם חבלה בחזה.

(צילום: גל סטבסקי, תיעוד מד"א מבצעי)

פראמדיק מד"א יונתן סנה סיפר: "קיבלנו קריאה על קטטה בבניין מגורים. בחדר המדרגות בקומה השלישית שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות ועיסויים, כאשר חזר הדופק והתחלנו להוציא את הפצוע מהבניין לניידת טיפול נמרץ על מנת לפנות אותו לבית החולים קראו לנו לדירה בבניין שם היה גבר כבן 40 בהכרה עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון. מיד ניגשתי לדירה, דיווחתי למוקד מד"א על התפתחות האירוע על מנת להזניק כוחות נוספים והענקתי לפצוע טיפול רפואי."

פראדמיק מד"א אלמוג חן וחובש רפואת חירום במד"א אלכס קפליאן סיפרו: "חברנו לצוות ניידת טיפול נמרץ שטיפל ב 2 פצועים קשה, גבר כבן 40 היה מחוץ לבניין וסבל מפציעה מדממת בפלג גופו העליון, הוא היה בהכרה מלאה ופונה לבי"ח תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לפציעה בחזה ממנה סבל. תוך כדי האירוע קראו לנו לפצוע נוסף שאותר בדירה אחרת בבניין, הוא נבדק בשטח ופונה גם כן לבי"ח רמב"ם כשמצבו בינוני והוא סבל מחבלות בחזה ובראשו."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו