מרגש: בתו של ארי פולד הי"ד משתפת בסוכות ראשון לבד

מרגש: בתו של ארי פולד הי"ד משתפת בסוכות ראשון לבד

"בטוחה שגם אתה כאן איתנו": בתו של ארי פולד הי"ד, שנרצח השבוע בפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון- שיתפה את הרשת בבניית הסוכה שלהם ובתחושה לבנות לראשונה סוכה ללא אביה

author-image

ארי פולד הי"ד (באדיבות המשפחה)

סוכות ראשון ללא אבא: בזמן שיהודים רבים אמש (ד') מיהרו במוצאי כיפור לבניית סוכה, גם משפחת פולד שאיבדה בתחילת השבוע את אב המשפחה נרתמה לקיום המצווה החשובה.

תמר פולד, ביתו של ארי פולד הי"ד, שנרצח בפיגוע הדקירה בקניון בצומת גוש עציון- שיתפה את הרשת בתמונה עם בני משפחתה בונים סוכה לצד הכיתוב: "אנחנו באבל, אבל יש סוכה שצריך לבנות. אבא, אני בטוחה שגם אתה כאן איתנו". הפוסט המרגש של תמר, זכה למאות תגובות ושיתופים.

כזכור ביום ראשון האחרון במהלך קניות בקניון הרים בצומת גוש עציון, מחבל ערבי תקף ודקר את פולד הי"ד, בפלג גופו העליון ופצע אותו באורח קשה מאד. הרופאים בבית החולים שערי צדק נלחמו על חייו, אך נאלצו לקבוע את מותו.

אחיו איתן יבדל"א הוא דוברו של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'. פולד הותיר אחריו אישה- מרים, וארבעה ילדים- תמר, נעמי, יקיר ונתן, המתגוררים במועצה המקומית אפרת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
א
רחל | 20-09-2018 23:14
משהו יכול לשלוח את הפוסט? כי אני אל מצליחה להיכנס
2
רצח מתוכנן ולא בודד
יורם | 21-09-2018 6:30
אם התושבים ביהודה ושומרון לא יקחו את חייהם בידים ורק יסמכו על צהל הם יקברו עוד ועוד תושבים ועוד ועוד יתומים ואלמנות את הטיפול בזה צריך להיות לא עם עוד נשק ועוד חילים אלא טיפול שרש בפלסטנים
3
מוות למחבלים עם דם על הידיים!
אוראור | 23-09-2018 11:56
מוות למחבלים עם דם על הידיים!
4
תנחומים למשפחת פולד היקרה
יהלומה | 26-09-2018 21:30
משפחת פולד היקרה. הצטערתי לשמוע על האסון הנורא שפקד אתכם אחריי ראש השנה. שלא תדעו צער.!! הדלקתי נר לעילוי נשמתו של הצדיק היד. תמשיכו את הרוח החזקה של האבא והבעל הנפלא . שהיה אוהב ישראל , לוחם , ומת על קידוש השם. תהיו חזקים שנה טובה ובשורות טובות!