פרידמן: "תשלום משכורות למחבלים חייב להיפסק" - סרוגים

פרידמן: "תשלום משכורות למחבלים חייב להיפסק"

שגריר ארה"ב בישראל דייוויד פרידמן תקף בחריפות את הרשות הפלסטינית על ההחלטה לשלם פיצויים למשפחת המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד בשבוע שעבר. לטענתו, "זו התנהלות חסרת מצפון- והיא חייבת להיפסק עכשיו"

פרידמן: "תשלום משכורות למחבלים חייב להיפסק"
  "התנהלות חסרת מצפון". שגריר ארה"ב בישראל דייוויד פרידמן (צילום: יונתן סינדל\פלאש 90)

השגריר נגד הפלסטינים: שגריר ארה"ב בישראל דייוויד פרידמן תקף היום (חמישי) בחריפות את הרשות הפלסטינית על החלטתה לשלם פיצויים חודשיים למשפחתו של המחבל בן ה-17 שרצח את ארי פולד הי"ד בשבוע שעבר בפיגוע הדקירה בגוש עציון.

"וועדת האסירים הפלסטינית קבעה כי משפחתו של המחבל שרצח את ארי פולד 'זכאית לקבל משכורת חודשית' כפיצוי על מאסרו" כתב פרידמן בטוויטר. "תשלום המשכורות למחבלים זו התנהלות חסרת מצפון, והיא חייבת להיפסק עכשיו כדי שתהיה תקווה כלשהי לשלום".

גם השליח האמריקני למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, ביקר בחריפות את ההחלטה. "זה מטורף. אנשים מתלוננים על כך שארה"ב מקצצת בכספי הסיוע המועברים לרשות הפלסטינית" כתב. "אך באותו הזמן, הרשות ממשיכה לשלם למחבלים- ביניהם המחבל שרצח בדם קר את ארי פולד, אזרח ישראלי ואמריקני ואב לארבעה".

כזכור, בתחילת השבוע פרידמן וגרינבלאט ספדו את פולד, שהיה אזרח אמריקני. "ארה"ב כולה מתאבלת על כך שאחד מתושביה נרצח באכזריות על ידי מחבל פלסטיני" כתב השגריר האמריקני. "ארי פולד היה מגן נלהב של ישראל ופטריוט אמריקני. הוא ייצג את המיטב של שתי המדינות, ונתגעגע אליו רבות. יהיה זכרו ברוך". גרינבלט הוסיף כי "אין מילים שיכולים לתאר את גודל האובדן. בנשימותיו האחרונות, הוא ניטרל בגבורה את המחבל, ובכך הציל את חייהם של רבים אחרים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מר פרידמן צודק בהחלט-מה שביבי לא יודע לבצע
נאוה | 20-09-2018 16:58
למה ממשלת ישראל הרופסת לא מסוגלת לבצע מה שמר פרידמן מציע = ל א להעביר כספים למחבלים - היכן ביבי למה הוא לא מסוגל לבצע זאת ???
2
אין כמו פרידמן, תודה רבה.
אבי יצחק | 20-09-2018 17:24
המשך לתמוך ביהודים ולסייע בהפסקת עידוד הטרור והזרמתי כספים למחבלים ומשפחותיהם. תודה רבה.