"דינה זילבר לא ראויה להיות במערכת המשפט" - סרוגים

"דינה זילבר לא ראויה להיות במערכת המשפט"

על רקע החלטת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, דינה זילבר, לאסור על הפרדה בין נשים וגברים בבריכה הציבורית בעיר רהט, ח"כ מוטי יוגב תקף אותה בחריפות ואמר כי ראוי אם היא לא הייתה במערכת המשפט

(באדיבות רדיו דרום; צילום תמונה ראשית: יונתן זינדל/ פלאש90))

על רקע החלטת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, דינה זילבר, לאסור על הפרדה בין נשים וגברים בבריכה הציבורית בעיר רהט, ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) תקף אותה בחריפות ואמר כי ראוי אם היא לא הייתה במערכת המשפט.

בראיון לרדיו דרום, אמר יוגב: "אני רוצה בבוקר זה לשבח את ראש עיריית רהט שמתקומם נגד המשנה ליועץ המשפטי, דינה זילבר, שמרשה לעצמה בדיקטטורה שיפוטית, לקבוע איך יתרחצו ברהט. ברהט יתרחצו איך שהציבור שם רוצה להתרחץ. התקוממתי הבוקר כששמעתי בחדשות שמרשה לעצמה, או ממשיכה להרשות עצמה, דינה זילבר, להתנהג בדיקטטורה שיפוטית".

(באדיבות רדיו דרום)

יוגב הוסיף כי "אני קורא מכאן כפי שקראתי גם בקריאה פנימית, לשרת המשפטים, כפי שידעה לשים את דינה זילבר במקומה בהתייחס לסמכויותיה ביהודה שומרון, כך שתדע לשים את דינה זילבר במקומה בכל דבר. ראוי היה שהאישה הזו לא תהיה במערכת המשפט. תרצה, תבוא למערכת הפוליטית, להיות דיקטטורית במובנים השיפוטיים ולא לאפשר לאנשי רהט או לאנשי קריית ארבע לרחוץ בבריכה לפי הכללים והאמונה שלהם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בריכה מעורבת
מישהו | 17-09-2018 12:31
מישהו שאל את התושבים לדעתם ? אולי יש ציבור גדול ברהט שרוצה מעורב ? או שכמו תמיד הקיצוניים הדתיים מכתיבים לכולם איך לחיות...
2
אישה מחליאה
אבו צברי | 27-11-2018 14:42
צודק האיש, אין לה מקום במערכת במשפט.