ראש העיר הפלסטיני: "מגנה את פיגוע הדקירה" - סרוגים

ראש העיר הפלסטיני: "מגנה את פיגוע הדקירה"

ראש העירייה הפלסטינית 'יטא', שממנה יצא המחבל האחראי לפיגוע הדקירה אמש בגוש עציון, גינה את הפיגוע בראיון לגלי צה"ל: "אני מגנה כל מעשה אלימות, גם כלפי פלסטינים וגם כלפי ישראלים"

author-image
ראש העיר הפלסטיני: "מגנה את פיגוע הדקירה"
  זירת הפיגוע אמש בצומת גוש עציון (צילום: גרשון אלינסון\פלאש 90)

גינוי מפתיע: איברהים עלי, ראש העירייה הפלסטינית 'יטא' שממנו יצא המחבל האחראי לפיגוע הדקירה אמש בצומת גוש עציון, גינה היום (שני) את הפיגוע שבו נרצח ארי פולד הי"ד. 

בראיון בגלי צה"ל עלי אמר: "אני מגנה כל מעשה וביטוי של אלימות מכל צד שהוא, גם כלפי פלסטינים וגם כלפי ישראלים". עוד טען כי עלי הכיר את משפחתו הגדולה של המחבל- אך לא הכיר את המחבל עצמו מפאת גילו הצעיר.

למרות הגינוי, ראש העירייה הוסיף וטען כי הפיגוע בוצע כתגובה להשפלה שאותה חווה ככל הנראה עם משפחתו. "הרבה דברים יכולים לגרום לבן אדם להגיע למצב של השפלה" טען. "אנשים כאן רעבים ואין להם כסף לאוכל, הכבוד שלהם נרמס".

במהלך הלילה לוחמי צה"ל בשיתוף כוחות שב"כ ומג"ב פשטו על ביתו של המחבל בכפר יטא, ומיפו אותו כהכנה להריסתו. כוחות הביטחון ממשיכים לפעול להגנת ובטחון התושבים במרחב.

אמש דווח כי מנהל בית הספר בו למד המחבל בן ה- 16 אמר אמש כי הם הזהירו את כוחות הבטחון הישראלים מכך שהמחבל נעדר מהבוקר ויש חשש שהוא ינסה לבצע פיגוע. א "בני משפחתו של המחבל הודיעו לכוחות הביטחון הפלסטינים ולמנגנוני התיאום שהוא נעלם ושהם חוששים לשלומו" טענו. "אף אחד לא יודע מה קרה בדיוק. בשעה 7:00 הילד נעלם והתחלנו לחפש אותו בכל מקום. אפילו דיווחנו לכוחות הביטחון הפלסטינים ולמנגנוני התיאום עם ישראל. התחילו לחפש אותו בכל ההתנחלויות, יכול להיות שקרה לו משהו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כן כן - ברור.................................
אוראור | 17-09-2018 11:25
גינויים גינויים גינויים - אבל משום מה אף אחד לא חושב ישירות לפעול נגד פיגועים. כמה צפוי..