מנכ"ל פלאפון מזהיר: ייתכנו תקלות נוספות ברשת - סרוגים

מנכ"ל פלאפון מזהיר: ייתכנו תקלות נוספות ברשת

לאחר שרשת פלאפון חוותה הבוקר תקלה רביעית בשבועיים האחרונים, המנכ"ל רן גוראון הסביר כי התקלות נבעו מבעיה במערכת חדשה של החברה. לטענתו, הגורם לתקלה עדיין לא התגלה: "ייתכנו שיבושים נוספים בימים הקרובים"

מנכ"ל פלאפון מזהיר: ייתכנו תקלות נוספות ברשת
  (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

לאחר רצף התקלות ברשת פלאפון בשבועות האחרונים, מנכ"ל החברה רן גוראון הזהיר כי עדיין ייתכנו תקלות נוספות בעתיד. בראיון לאתר מאקו גוראון הסביר כי התקלות התרחשו כתוצאה משדרוג לא מוצלח של מערכת המנויים ברשת.

"אנחנו משדרגים את בסיס הנתונים של הרשת לבסיס חדש של HP, ובחרנו במערכת מתקדמת שלהם" טען המנכ"ל. לדבריו, במהלך השדרוג התגלה התקלה, כשגם בפלאפון וגם ב-HP עדיין לא יודעים ממה היא נובעת.

"ביצענו תכנון של שנה ופרויקט מעבר של חודש וחצי למערכת החדשה שלהם, שעבדה בצורה תקינה. המנויים מחולקים למנות. עשינו העברה של 7 מנות מנויים, העברנו קבוצה, ראינו שהיא יציבה והמשכנו הלאה" הסביר גוראון. "כשהעברנו את הקבוצה השמינית ראינו את השיבושים, ומרגע זה עשינו פעולות תחזוקתיות ולתת ליצרן לעלות על בעיית השורש ולתקן אותה. זה מה שקרה ב-10 ימים האחרונים".

החברות פועלות כעת להחזיר את הלקוחות למערכת הישנה שעדיין עובדת כנדרש, ובהמשך ינסו למצוא מה הוביל לתקלה ואז להחליט האם לנסות לשדרג שוב. גוראון אמר כי דחיית השדרוג לא תפגע בלקוחות, אך לא התחייב שלא יהיו תקלות נוספות בזמן העברת המנויים חזרה למערכת הקודמת. "אני מאוד מקווה שלא יהיו שיבושים נוספים" טען. "כשנחזור למערכת המנויים הקודמת והיציבה, נוכל להגיד שהאירוע מאחורינו. כרגע אנחנו במערכת שאינה יציבה מספיק".

הבוקר התרחשה תקלה נוספת ברשת הסלולרית, שמנעה מלקוחות להוציא או לקבל שיחות וכן לגלוש באינטרנט הסלולרי במכשירם. זו התקלה הרביעית בשבועיים האחרונים, לאחר תקלה דומה אמש ו-2 תקלות נוספות בשבועות האחרונים- כאשר הגדולה שבהם השביתה את הרשת למעל 24 שעות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו