מתלוננת נוספת נגד דוברו של נתניהו - סרוגים

מתלוננת נוספת נגד דוברו של נתניהו

אישה נוספת טוענת כי דיויד קייז, דוברו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לתקשורת הזרה, תקף אותה מינית. מדובר בשינדי רייס שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ בעקבות דבריה של המועמדת לסנאט, ג'וליה סלזאר, שטענה דברים דומים

מתלוננת נוספת נגד דוברו של נתניהו
  (צילום: יח"צ משרד רוה"מ)

אישה נוספת טענה הלילה (רביעי) כי דיויד קיז, דוברו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לתקשורת הזרה, תקף אותה מינית. מדובר בשינדי רייס שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ בעקבות דבריה של המועמדת לסנאט, ג'וליה סלזאר, שטענה דברים דומים.

רייס הגיבה לציוץ שפרסמה סלאזר וכתבה: "גם לי היה מפגש נורא עם דיוויד קיז. אני מאמינה לה ב-100%, ידעתי שזה ייצא עליו מתישהו. הוא לא מבין בשום צורה את המילה 'לא'. לא משנה כמה פעמים אמרתי לא, הוא לא הפסיק לכפות את עצמו עליי. הצלחתי לחלץ את עצמי מהסיטואציה במהירות, אך ידעתי ברגע שהלכתי משם שפגשתי הרגע חיית טרף". כמו כן, היא הוסיפה כי "בשיחות לאחר מכן גיליתי שההתעמרות שלו בנשים היא סוד גלוי".

ראוי לציין כי רייס הבהירה שהמקרה אירע לפני התקופה בה הוא עבד עבור נתניהו.

כאמור, דבריה של רייס הגיעו בעקבות דבריה של מועמדת לסנאט ג'וליה סלזאר שטענה, אף היא בטוויטר, שעברה תקיפה מינית על ידי דויד קיז דוברו של נתניהו לתקשורת הזרה. לטענתה של סלזאר, היא חושפת זאת לאחר שהתברר לה שהסיפור עומד להתפרסם בכל מקרה.

ראוי לציין כי לפני כשנתיים פרסמה סלזאר בחשבון הטוויטר שלה האשמות קשות נגד קיז ומחקה אותן.

‏דוברו של נתניהו לתקשורת הזרה, דייוויד קיז, הגיב לטענות של ג'וליה סלזאר כי תקף אותה מינית ואמר כי "מדובר בהאשמת שווא של מישהי שהוכח בעבר שהיא לא אמינה כשזה נוגע לחייה האישיים. עוד דוגמה לחוסר האמינות שלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מנסים להפיל את נתניהו
משה בן אברהם | 12-09-2018 10:46
מכל כיוון אפשרי
2
קשקשן... ומה עם שלי או ברק וכ"ו
אדם | 12-09-2018 11:02
מיותר
3
עלילה שתסתיים ביריקה על פרצופם של המתלוננות
עמוס | 12-09-2018 11:22
רק בקלפי תנסו להוריד את המלך ביבי
4
בטח
ח | 12-09-2018 21:58
עוד שקרנית שונאת ישראל שמאלנית שלקראת הבחירות מנסה לרכוב על גל העכור של ME TOO . ב2016 כבר ניסו את נשק יום הדין של האשמות בעבירות מין נגד טראמפ, כולם זוכרים את ההצלחה המסחררתת. אבל השמאלנים לא לומדים מן הטעויות ומנסים שוב אותו תרגיל מסריח לקראת בחירות הקרבות - כנראה נגמרו להם אמצעים והם מריחים עוד הפסד (וטוב שכך).
5
מתלוננות מהקרן החדשה
יפה יוסף | 16-09-2018 18:16
פמניסטיות פרוגרסיביות רדיקליות מהסוג שהיפלו את אופק בוכריס לירון חג'בי ונתן אשל.