'שובי נפשי': להקת נשמחה מארחים את אהרן רזאל

'שובי נפשי': להקת נשמחה מארחים את אהרן רזאל

לקראת אלבום בכורה, להקת החתונות 'נשמחה' משיקה את 'שובי נפשי'- דואט חדש ומרגש עם הזמר אהרן רזאל בלחנו של ר' שלמה קרליבך. האזינו עכשיו

author-image
שבים לקרליבך: אהרן רזאל מתארח אצל להקת נשמחה
  (צילום: ראובן חיון)

רגע לפני צאת אלבום הבכורה, להקת החתונות 'נשמחה' משיקה את 'שובי נפשי'- סינגל מיוחד מבוצע בדואט של שמואל רקנטי סולן הלהקה יחד עם הזמר אהרן רזאל, בלחן המרגש של ר' שלמה קרליבך. כשהמטרה: להשיב את הנפש ואת בית המדרש חזרה הביתה.

"מאז שעוזבים את בית המדרש, יש חווית ניתוק" מסביר סולן הלהקה "בשיר אנו מתפללים שהנפש תחזור למקום הטבעי, ממנו נתנהל בחיים. החיבור עם אהרן, שקבע את מושבו בבית המדרש, היה אך טבעי".

האלבום שיקרא 'שובי נפשי' צפוי לראות אור בקרוב ונמכר כבר כעת במכירה מוקדמת, תוך אפשרות לבחירת תשורות נאות ומצוות חשובות, כמו למשל מימון מלא של להקת נשמחה בחתונת חסד לזוג מעוטי יכולת.

להקת החתונות 'נשמחה' שהוקמה לפני כשנתיים, על ידי משה אברון ושמואל רקנטי, פרצה בסערה אל שוק החתונות, במטרה להביא את האווירה הישיבתית בצורה מקצועית, שמחה ואותנטית לבמות, ומאידך בעיבודים והפקה מוסיקלית צעירה, עדכנית ומובילה.

במהלך השנתיים האחרונות, הופיעה הלהקה בקרוב ל200 חתונות ואירועים. "אנחנו רוצים להביא את הרוח הישיבתית, הבית-מדרשית, לחיי היום-יום, כאשר השיא של התרבות היהודית מתבטא בחתונות" – מסביר שמואל רקנטי, סולן ומנהל הלהקה. כתוצאה מהתגובות החמות שקבלה הלהקה מהקהל, הצעד המתבקש היה כניסה לאולפן והקלטת אלבום. השירים נבחרו בקפידה, מתוך עולם הניגונים הישיבתי והחסידי, ונעטפו בעיבודים ייחודיים של חברי הלהקה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
החזרת הבנים. מצוק איתן והאזרחים
מלכה הלוי | 26-08-2018 21:10
מדינת ישראל.בהתנהלות שלה מול החמאס,מתנהלת בחוסר כבוד לבנים שנפלו,מוותרת על כבוד המדינה.כלפי איראן,אנו מתנהגים כמו לביאה עוצמתית.ומול החמאס,כשפנים.די לחולשה שאין לפרש אותה רק כרפיסות משוועת
2
מדהים
א | 27-08-2018 18:51
ביצוע מדהים, בהצלחה!