כץ הורה לבטל את העבודות להקמת הגשר בשבת - סרוגים

כץ הורה לבטל את העבודות להקמת הגשר בשבת

שר התחבורה הודיע על ביטולן של העבודות של חברת 'נתיבי איילון' שתוכננו להתבצע בשבת הקרובה. לפיד: "החרדים הורו, הממשלה מבצעת, ואנחנו נעמוד בפקקים"

author-image
כץ הורה לבטל את העבודות להקמת הגשר בשבת
  (צילום: יצחק הררי/ פלאש90)

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, הודיע לפני זמן קצר (רביעי) על ביטולן של העבודות של 'נתיבי איילון' שתוכננו להתבצע בשבת הקרובה ותקף את עיריית תל אביב על כך שלטענתו ההודעה על קיום ההודעות בשבת היא מקוממת ומיותרת.

לדברי כץ: "ההודעה של עיריית תל אביב – יפו שפורסמה אתמול באמצעות חברת "נתיבי איילון" על הקמת גשר יהודית וסגירת ציר נתיבי איילון לתנועה במהלך שישה סופי שבוע, לצורך ביצוע העבודות, היא הודעה מקוממת ומיותרת".

לדברי השר כץ, גם דרך הביצוע שנבחרה להקמת הגשר נראית כבעייתית ועלולה לפגוע פגיעה קשה ולא מידתית בכלל הציבור במהלך סופי השבוע.

בעקבות זאת, הורה כץ לחברת נתיבי איילון, המבצעת את הפרויקט עבור עיריית תל אביב – יפו, להקפיא לאלתר את ביצוע כל העבודות המתוכננות להקמת הגשר ולהגיש לו בהקדם תכנית לביצוע העבודות בדרכים אחרות, כולל במהלך שעות הלילה המאוחרות, כפי שנעשה במקרים דומים בעבר וכמקובל בארץ ובעולם.

בתגובה להחלטתו של כץ, תקף לפיד את החרדים ואמר: "החרדים, השליטים האמיתיים של הממשלה הזו, הורו לנתניהו להקפיא את העבודות בנתיבי איילון. אז נתניהו כמובן ציית והקפיא, ואנחנו נעמוד שוב בפקקים מטורפים. הממשלה היחידה שלא נכנעה לכל גחמה שלהם, הייתה זו שאנחנו הקמנו. הממשלה היחידה שלא תיכנע להם בעתיד, היא זו שאנחנו נקים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תודה לך השר כץ. מקווים שלא תתחרט
עם ישראל חי | 22-08-2018 14:15
תמשיך בדרך זו ללא מורא
2
פקקים בכבישי ישראל
Shabby | 22-08-2018 17:09
כאילו עכשיו לא עומדים בפקקים... כל המרכז של המדינה מתוכנן על הפנים מבחינת הלוגיסטיקה התנועתית.