הצעירה שחולצה על ידי יוחאי אלקיים ז"ל:'הוא גיבור' - סרוגים

הצעירה שחולצה על ידי יוחאי אלקיים ז"ל:'הוא גיבור'

בתאל, הצעירה שיוחאי אלקיים ז"ל קפץ כדי להציל אותה מטביעה וטבע למוות בעצמו בחוף המצודה באשדוד, הגיעה אמש לבית משפחתו כדי להביע את תנחומיה: "הוא דמות להערצה"

הצעירה שחולצה על ידי יוחאי אלקיים ז"ל:'הוא גיבור'

בתאל, הצעירה שיוחאי אלקיים ז"ל קפץ כדי להציל אותה מטביעה וטבע למוות בעצמו בחוף המצודה באשדוד, הגיעה אמש (שני) לבית משפחתו כדי להביע את תנחומיה.

"מבחינתי הוא גיבור- דמות להערצה", אמרה בת-אל לערוץ 10. אל בת אל הצטרף יניב רויבסקי, שראה את חברו טובע למוות וסיפר על רגעיו האחרונים של אלקיים. "לא הבנתי שזה יוחאי", סיפר רויבסקי והוסיף, "כשהסתכלתי והבנתי שזה הוא, המצב שלו כבר היה קשה. באותו הרגע ניסו להחיות אותו, אבל הבנתי מה המצב".

רויבסקי הוסיף כי "ברור לי שזה משהו שיוחאי היה עושה, דבר ראשון להציל. לא הבנתי למה שיקול הדעת שלו הביא אותו לעשות את זה, אני מניח שהרצון להציל בן אדם היה חזק יותר משיקול הדעת – הרצון לעזור ולדחוף, הוא היה בחור חזק שידע לחיות את החיים".

"הוא לא חשב פעמיים, חבר שלו שאל אותו אם הוא יודע לשחות והם פשוט קפצו. הם הצליחו להגיע לבחורה ולהציל אותה. מזלו של החבר התמזל והוא הצליח להתיישב או לעמוד על איזושהי תלולית חול אבל יוחאי נסחף לתוך מערבולת", סיפר.

קרובת משפחתו של הצעיר, כוכבת הריאליטי אחווה סיטבון סיפרה גם היא על אלקיים, ופרסמה בחשבון האינסטגרם שלה הספד בו היא סיפרה על תכונותיו המיוחדות: "איבדנו אדם יקר ואהוב, בן דוד של אמא שלי, מלח הארץ, מהטובים שהכרתי בחיי. לא מפליא אותי שאיבד את נפשו כדי להציל נפש אחרת כזה הוא היה ולערכים אלה הוא גדל במשפחה מדהימה, ערכית וצנועה שבוכה את לכתו ולא מצליחה לעכל את קושי הבשורה המרה".

סיטבון הוסיפה: "אני יודעת שאם יש משהו שיוחאי היה רוצה שנמשיך ממנו זה לדעת לחיות טוב, לחיות בנתינה תמידית, לפזר אהבת חינם, צניעות פשטות וענווה. החיים כל כך שבירים, תאהבו , תראו תמיד את הטוב , תהיו נוכחים ברגע ותודו כל בוקר שקמתם".

הוריו של אלקיים, שתכנן להציע נישואים לחברתו בימים הקרובים, קיבלו את הבשורה על מות בנם בעת שהיו בטיול. ההלוויה התקיימה בשעה 18:00 בבית העלמין באשדוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו