נתניהו נגד המנהיג הבריטי: "ראוי לגינוי מימין ומשמאל" - סרוגים

נתניהו נגד המנהיג הבריטי: "ראוי לגינוי מימין ומשמאל"

רה"מ גינה את מנהיג מפלגת הלייבור הבריטית, ג'רמי קורבין, לאחר שהשתתף באזכרה לזכר המחבלים מאולימפיאדת מינכן. לדבריו, "הנחת הזר על קברם ראויה לגינוי מימין ומשמאל". קורבין בתגובה: "צריך לגנות את הרג הפלסטינים"

נתניהו נגד המנהיג הבריטי: "ראוי לגינוי מימין ומשמאל"
  "ראוי לגינוי מימין ומשמאל". מנהיג מפלגת הלייבור הבריטית, ג'רמי קורבין (צילום: שאטרסטוק)

ישראל נגד בריטניה: ראש הממשלה בנימין נתניהו מתח אמש (שני) ביקורת חריפה נגד מנהיג מפלגת הלייבור, ג'רמי קורבין, לאחר שהפוליטיקאי הבריטי תועד משתתף באזכרה לזכר המחבלים מארגון "ספטמבר השחור", אשר היו אחראים לטבח הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן בשנת 1972.

"הנחת הזר על ידי ג'רמי קורבין על קברם של מבצעי הטבח במינכן, וההשוואה שערך בין ישראל לנאצים, ראויה לגינוי מימין ומשמאל ומכל חלקי הקשת הפוליטית" כתב נתניהו בטוויטר באנגלית ובעברית. אמש גם פורסמו בעיתון הבריטי "דיילי מייל" תמונות שהוכיחו כי קורבין ביקר בשנת 2014 בקברי המחבלים בתוניסיה והשתתף בטקס יחד עם נציגים פלסטיניים במקום.

בעקבות פרסום הדברים, קורבין בחר לתקוף בחזרת את נתניהו וטען כי מדובר בשקר. "הטענות של ראש הממשלה נתניהו בנוגע לפעולותיי ודבריי הן שקריות" כתב בטוויטר. "מה שכן צריך לגנות באופן בלתי מתפשר הוא ההרג של יותר מ-160 פלסטינים בעזה על ידי הכוחות הישראליים מאז חודש מרץ, כולל הרג של עשרות ילדים".

קורבין הוסיך והתייחס לחוק הלאום והמשבר שחל בישראל סביבו. "חוק הלאום של ממשלת נתניהו מפלה נגד המיעוט הפלסטיני בישראל" תקף. "אני עומד לצד עשרות אלפי ערבים ויהודים בישראלים שהפגיעו בעד שוויון זכויות בסוף השבוע האחרון בתל אביב".

כזכור, בחודשים האחרונים קורבין זכה לביקורת רבה מקרב חברי מפלגתו ומארגונים יהודיים, שטוענים שקורבין מוביל מדיניות אנטישמית בקרב מפלגתו. עם חשיפת התמונות מטקס האזכרה אלמנותיהם של הספורטאים תקפו את הפוליטיקאי הידוע בדעותיו האנטי-ישראליות. "ההתנהגות שלו זדונית, מרושעת וטיפשית" אמרו. "קורבין הוא אדם מסוכן, ועליו להתבייש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מישהו במקרה ציפה מהבריטים האלו למשהו אחר? הרי
אוראור | 15-08-2018 10:54
הם אף פעם לא היו פחות אנטישמים מהטורקים או מהגרמנים למשל - למה אנחנו כל הזמן מופתעים מהעמדות האנטישמיות שלהם בכל זאת?