צפו: בדרך לחדר לידה הבעל ניגן בניידת טיפול נמרץ - סרוגים

צפו: בדרך לחדר לידה הבעל ניגן בניידת טיפול נמרץ

פראמדקים של מד"א נפגשו עם יולדת מקדומים שפינו בניידת טיפול נמרץ, כשהיא עם צירי לידה וסובלת מלחץ דם גבוה. לאחר שבנסיעה לבית החולים עלה בעלה לניידת עם גיטרה, הלהיב את הפראמדקים וכולם פרצו בשירה

author-image
צפו: בדרך לחדר לידה הבעל ניגן בניידת טיפול נמרץ
  מרסיאנו עם צוות הניידת והרך הנולד (צילום: דוברות מד"א)

במוקד החירום של מד"א התקבלה בתחילת החודש שעבר קריאה על יולדת כ-בת 28, אורה מרסיאנו, הכורעת ללדת, בישוב קדומים שבשומרון. הפראמדיק מיקי נמש והחובש הבכיר דן יצהרי איישו את הניידת טיפול נמרץ שהוזנקה למקום.

בעת הגעת הצוות לביתה של מרסיאנו, החלו לבצע בדיקות ראשוניות באורה ופינו אותה לבי"ח מעייני הישועה כשהיא עם צירי לידה וסובלת מלחץ דם גבוה. רגע לפני העלייה לאמבולנס הבחין נמש, שבעלה של היולדת, אלחנן, העלה איתו לניידת גם תיק ובו גיטרה.

נמש, בעצמו נגן וחבר בלהקה בזמנו הפנוי, מיד הציע לבעל להנעים את זמן הנסיעה בנגינת גיטרה ושירה, אליה הצטרפו אנשי הצוות. הנגינה והשירה לא רק הפכה את הנסיעה לחוויה, אלא סייעה להוריד את לחץ הדם של אורה עד הגעתה לחדר היולדות.

היולדת, הבעל המזמר והכוכב הנולד

לפני כשבוע הגיעו אנשי צוות מד"א לביתם של אורה ובעלה אלחנן באלון מורה, שם פגשו את היולדת, הבעל המזמר – והכוכב הנולד. פראמדיק מד"א מיקי נמש, אמר בעת המפגש: "הכל התחיל משיחה מאוד פשוטה, כשראיתי את אלחנן מרים לאמבולנס מזוודה גדולה של גיטרה והצעתי לו להוציא אותה ולנגן.

יש לנו רגעים שהם מאוד מתוחים בעבודה, ופתאום יש איזה רגע שזורק אותך מבחינה אנושית, ובאופן מרגש מאוד. אנחנו שמחים שנפלנו על זוג מקסים כמו אורה ואלחנן, מאחלים להם מזל טוב, וגם מודים להם ששיתפו אותנו ברגע מאוד מיוחד", הוסיף נמש.

ההורים המאושרים, אורה ואלחנן אמרו: "תודה לכם, אתם המצילים האמיתיים. אתם אפשרתם את המקום הזה של לנגן בסבבה, בנחת. זו הזדמנות להודות לכל אנשי מד"א על כל המסירות שלכם. באמת, אין דברים כאלה. תודה רבה למד"א, אשריכם."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אכן מרגש..
נטי | 06-08-2018 15:42
כל הכבוד לבעל ששר לכולם, וכל הכבוד לבחורים הנפלאים במדא מזל טוב להורים המאושרים.
2
אין על אלו מהשומרון
לוי | 06-08-2018 16:16
מלח הארץ. אתם העתיד שלנו.
3
לידה קלה
נני | 06-08-2018 19:37
מהמם הרבה נחת לאם לאב ולתינוק