שוב: חרדים קיצונים השחיתו שלט בחירות של עזריה - סרוגים

שוב: חרדים קיצונים השחיתו שלט בחירות של עזריה

חרדים מהפלג החרדי קיצוני השחיתו הלילה עוד הפעם שלט בחירות של המועמדת לראשות עיריית ירושלים חה"כ רחל עזריה. 2 החשודים כבני 15 נתפסו 'על חם' והועברו לחקירה במשטרה

author-image
שוב: חרדים קיצונים השחיתו שלט בחירות של עזריה

במהלך הלילה (שלישי) שני חרדים מהפלג החרדי קיצוני השחיתו עוד הפעם שלט בחירות של המועמדת לראשות עיריית ירושלים חה"כ רחל עזריה, במסגרת קמפיין אוטובוסים בבירה.

בעקבות פעילות סמויה של המשטרה, 2 החשודים כבני 15 נתפסו 'על חם' והועברו לחקירה במשטרה. בהמשך יובאו לדיון בעניינם בפני בית המשפט.

מהמשטרה נמסר כי "פעילות זו הנה תוצר של מדיניות המשטרה להגן על הרכוש של כל אדם ולשמור על ערכי הדמוקרטיה במדינת ישראל ללא חשש מפגיעה בהם".

חקירת המשטרה הסמויה החלה ביום א' לאחר שהתקבל במשטרה דיווח אודות חרדים קיצוניים שתלשו שלט בחירות המוצב על אוטובוס וריססו אותו בצבע.

עוד נאמר, כי "משטרת ישראל לא תאפשר לאף אדם לפגוע ברכוש פרטי או ציבורי, וכן לא תאפשר כל פגיעה בתעמולת בחירות המתקיימת כחוק ללא הבדל דת, גזע ומין. נגד אותם חשודים נפעל למיצוי הדין".

ניסיון אלים לפגוע במערכת הבחירות

אירוע ההשחתה הלילה, מצטרף למקרה נוסף שהתרחש ביום ראשון האחרון, שעות ספורות לאחר צאת צום ט' באב, כאשר קבוצה של חרדים קיצוניים נצפתה כשהם משחיתים ומסירים מאוטובוסים ברחבי העיר שלטי בחירות עם תמונתה של עזריה.

השלטים שהוסרו נושאים את תמונתה של הח"כית ומספרים כי באוטובוס עליו נתלה השלט נמצאות שתי דמויות מנוגדות המהוות חלק בלתי נפרד מהנוף הירושלמי שאין שום סיבה שלא יחיו יחד בכבוד ובהרמוניה. בין הדמויות – גולנצ'יק ותושב בית צאפאפה, חב"דניק וסטודנטית מבצלאל, אוהדי בית"ר וקטמון, זה שאוכל קובה בעזורה וזה שאוכל פלאפל בשבח ועוד.

עזריה מסרה לסרוגים כי "הניסיון האלים לפגוע במערכת הבחירות אינו משקף את ירושלים, את הירושלמים, או את הציבור החרדי. להיפך. זאת קבוצה קיצונית, ושולית. בירושלים אנחנו יודעים לחיות יחד מתוך כבוד הדדי, גם אם זה לא תמיד קל. לא ניתן לקיצוניים להחליט עבורנו. במוצאי תשעה באב אני אומרת למשחיתים: את המודעות קל להדביק מחדש, בתוצאותיה של שנאת חינם הרבה יותר קשה לטפל. אבל אנחנו נעשה זאת. הרוב המכריע של תושבי ירושלים מתנער מכם. חילוניים, דתיים וחרדים כאחד".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
100 אחוז שעזריא משלמת לחרדים להשחית שלטים
עמוס | 06-08-2018 20:29
כך מדברים במאה שערים