טראמפ לרוחאני: "תסבול כפי שאיש עוד לא סבל" - סרוגים

טראמפ לרוחאני: "תסבול כפי שאיש עוד לא סבל"

נשיא ארה"ב הגיב בחריפות לאיומים של נשיא איראן חסן רוחאני, שאמר אתמול כי מלחמה עם איראן תהיה "אם כל המלחמות". בציוץ תוקפני בטוויטר אמר: "לעולם לא תאיים עוד על ארה"ב- או שתסבול כמו שאיש עוד לא סבל"

טראמפ לרוחאני: "תסבול כפי שאיש עוד לא סבל"
  "לעולם לא תאיים עוד על ארה"ב". הנשיא דונלד טראמפ (צילום: יהונתן זינדל\פלאש 90)

התגובה למתקפה: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ תקף בחריפות את נשיא איראן חסן רוחאני, כאשר פנה אליו במסר ישיר ומאיים במיוחד בטוויטר.

"לנשיא האיראני רוחאני: לעולם לא תאיים עוד על ארה"ב- או שתסבול כמו שאיש עוד לא סבל, כשיהיו תוצאות שכמותן רק מעטים בהיסטוריה סבלו עד כה" איים טראמפ. "אנחנו כבר לא מדינה שתסבול את האמירות ההזויות שלך הקוראות לאלימות ולמוות. תהיה זהיר!".

מזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו, חיזק גם כן את דבריו של טראמפ במהלך נאום שנשא בספרייה הנשיאותית בקליפורניה. "העושר והשחיתות הנהוגה בקרב המנהיגים של איראן מזכירה לי יותר התנהלות של מאפיה מאשר ממשלה" אמר. "[שר החוץ האיראני] מוחמד ג'וואד זריף וחסן רוחאני הם רק בובות של משטר האייתוללות של חמינאי- אך בניגוד לשאר העולם, אזרחי איראן לא נשארים חייבים ואינם מסתירים את סלידתם מהמשטר".

האיום של טראמפ הגיע בתגובה לאיומים האחרונים של רוחאני, שקרא לארה"ב שלא להמשיך עם המדיניות התקיפה נגד איראן. "אדוני הנשיא טראמפ: אל תשחק עם זנב האריה- אתה רק תתחרט על זה" אמר אמש במהלך ראיון לסוכנות הידיעות האיראנית "ISNA". "ארה"ב צריכה להבין שהסכם שלום עם איראן יהיה אם כל הסכמי השלום, אך מלחמה עם איראן תהיה טעות. היא תהיה אם כל המלחמות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הופכים את סדר השיח
ולמה אתם | 25-07-2018 9:11
קודם תשובת טראמפ ובסוף האיום של רוחאני? - כדי ליצור רושם שרוחאני אמר את 'המילה האחרונה'. כדי להשיג את תשומת לב הקורא, בכך שמעוררים בו תחושת פחד. כך עושה כול התקשורת. נהייתם כמוהם מהר מאוד.