המזכיר הצבאי החדש של נתניהו: הסרוג אבי בלוט - סרוגים

המזכיר הצבאי החדש של נתניהו: הסרוג אבי בלוט

אחרי חודשיים של דיונים: ראש הממשלה החליט למנות את אל"ם אבי בלוט למזכירו הצבאי. הוא יועלה לדרגת תא"ל ויחליף את תא"ל אליעזר טולדנו שעובר לפקד על אוגדת עזה

author-image
המזכיר הצבאי החדש של נתניהו: הסרוג אבי בלוט
  בלוט (דובר צה"ל)

ראש הממשלה החליט היום (שלישי) כי אל"ם אבי בלוט ימונה למזכירו הצבאי, זאת לאחר חודשיים של דיונים. ההחלטה התקבלה יחד עם שר הביטחון אביגדור ליברמן והרמטכ"ל גדי אייזנקוט.

בלוט יועלה לדרגת תא"ל ויחליף את תא"ל אליעזר טולדנו – שיעבור לפקד על אוגדת עזה

בוגר מכינת עלי ותושב נווה צוף

אל"מ בלוט הוא תושב היישוב נווה צוף שבבנימין ובוגר מכינת עלי כמו תא"ל עופר וינטר שהתמודד גם הוא על התפקיד בסבב המינויים האחרון. אולם בצה"ל החליטו לבלום את מינויו של וינטר, החלטה שעוררה סערה בקרב רבים במערכת הפוליטית והצבאית.

עד כה, המזכיר הצבאי הנוכחי של ראש הממשלה היה תא"ל אליעזר טולדנו שמונה לפני כחודשיים למפקד אוגדת עזה, אך איוש התפקיד נדחה עד למינוי מזכיר צבאי חדש.

יומיים לאחר זימונו של בלוט לראיון בלשכת ראש הממשלה לתפקיד המזכיר הצבאי, נחשף כי תיק עם מסמכים מסווגים נגנב מרכבו. אך בלוט, שכיהן כמפקד של חטיבת הקומנדו יועמד לדין משמעתי בלבד ולא לדין פלילי, כך החליט הפרקליט הצבאי הראשי תא"ל שרון אפק.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בהצלחה רבה
יואל | 17-07-2018 12:05
בהצלחה
2
אני מכירה אותו
ע | 17-07-2018 13:36
..
3
עיגולי פינות
פיני | 17-07-2018 15:06
בין השורות מסתתרים מספר עיגולי פינות שהכשירו בסופו של דבר את המינוי. כיפה מול כיפה = וינטר מול בלוט. עבירה שדורגה כמשמעתית בעוד שיתכן שהיה צריך לעמוד בפני בידצ. בסופו של דבר זו החלטה פוליטית. כשל כוח סבלו של הרמטכל - זה מובן.
4
האיש המתאים. עדין נפש. ישר כסרגל ואהוב על הכל
עם ישראל חי | 04-10-2018 0:33
ברכות מכל הסרוגים