טראמפ: "פוטין מאמין בישראל, ומעריץ את ביבי" - סרוגים

טראמפ: "פוטין מאמין בישראל, ומעריץ את ביבי"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר בראיון לרשת "פוקס ניוז" כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הביע תמיכה רבה בישראל. לטענתו, "פוטין מאמין בישראל, והוא מעריץ את ביבי. הוא עזר לישראל הרבה פעמים וימשיך לעשות זאת בעתיד"

טראמפ: "פוטין מאמין בישראל, ומעריץ את ביבי"
  מאמין בישראל. פוטין וטראמפ (צילום: עמוד הטוויטר של רשת Fox News)

תמיכה בישראל: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר הלילה (בין שני לשלישי) כי במהלך פגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין השניים שוחחו רבות על ישראל ומחוייבותם למדינה.

"פוטין מאמין בישראל, והוא מעריץ את ביבי" אמר בראיון לרשת "פוקס ניוז". "הוא עזר לישראל הרבה פעמים בעבר, וימשיך לעשות זאת בעתיד. זה דבר טוב עבור כולנו". עוד אמר כי הגיע עם פוטין ל"מסקנות טובות מאוד עבור ישראל"', אך לא פירט מהן המסקנות הללו.

כזכור, במסיבת העיתונאים טראמפ ופוטין אמרו כי הם מחויבים לשמירה על ביטחונה של ישראל, המתבטאת בעיקר בשמירה על הסכם הפרדת הכוחות בין ישראל לסוריה. "הנשיא טראמפ הקדיש חלק משמעותי מהשיחה לנושא ביטחונה של ישראל" אמר פוטין. "סיכמנו להבטיח את גבול ישראל וסוריה. המצב ברמת הגולן צריך לחזור להיות כפי שנקבע בהסכם הפרדת הכוחות משנת 1974. השלום ברמת הגולן הוא מטרה משותפת של רוסיה וארצות הברית".

שני הנשיאים גם ציינו כי דיברו בשבוע האחרון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע להתפתחויות במזרח התיכון, כשטראמפ ציין את מחוייבותו לביטחון ישראל. "מעולם לא הייתה לנו מדינה קרובה כמו ישראל. העבודה עם ישראל נהדרת- עבדנו עם ישראל בעבר, ונמשיך לעבוד איתם בעתיד" אמר. "ביטחונה של מדינת ישראל חשובה גם לי וגם לפוטין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו