טראמפ: "מגיע לפגישה עם פוטין עם ציפיות נמוכות" - סרוגים

טראמפ: "מגיע לפגישה עם פוטין עם ציפיות נמוכות"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ המריא להלסינקי לקראת מפגשו מחר עם מקבילו הרוסי ולדימיר פוטין. לפני ההמראה אמר כי הוא "מגיע לפגישה עם ציפיות נמוכות ולא גבוהות. ייתכן שמשהו טוב יצא מזה, אבל אני לא יודע מה יקרה"

author-image
טראמפ: "מגיע לפגישה עם פוטין עם ציפיות נמוכות"
  (צילום: פלאש 90)

בדרך לפסגה ההיסטורית: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ המריא היום (ראשון) להלסינקי, שם צפוי להיפגש מחר עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. לפני ההמראה הנשיא האמריקני אמר כי הוא נותר פסימי לגבי התנהלות המפגש עם מקבילו הרוסי.

"אני חושב שזה דבר טוב מאד שאנחנו נפגשים, אבל אני מגיע לפגישה עם ציפיות נמוכות ולא גבוהות" אמר בראיון לרשת CBS News. "שום דבר רע לא יצא מהמפגש, וייתכן שמשהו טוב יצא מזה, אבל אני לא יודע מה יקרה. אני רק יודע מה אני אומר, ונראה אם משהו יצא מזה".

טראמפ יעשה את דרכו להלסינקי מלונדון, שם נפגש בימים האחרונים עם ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי וכן עם מלכת אנגליה. מוקדם יותר טראמפ הביע את התרשמותו מהמלכה הבריטית, שתוארה על ידו כ"אישה מדהימה, מאוד יפה וחדה". עוד אמר כי "למרות גילה, היא עדיין מתפקדת היטב- ויש לה עוד הרבה שנים למלוך"

המפגש עם טראמפ יהיה המפגש המדיני השלישי של פוטין בשבוע האחרון, לאחר שנפגש בשבוע שעבר עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ועם ראש הממשלה בנימין נתניהו. אמש נתניהו שוחח עם טראמפ ועדכן אותו על פרטי המפגש שלו עם הנשיא הרוסי. "דנו בכל ההתפתחויות האזוריות, ובראש הראשונה על סוריה ואיראן" אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה היום. "אלו נושאים שיעלו בכנס הנשיאים בהלסנקי. הנשיא טראמפ חזר והדגיש כי הוא מחויב לביטחון של מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו