ישיבת ההסדר שהצליחה להדהים את אביתר בנאי

ישיבת ההסדר שהצליחה להדהים את אביתר בנאי

אביתר בנאי וחנן בן ארי כבר התמכרו: ישיבת ההסדר רמת גן, החליטה להשיק אלבום ניגונים חדש, המקבץ בתוכו מיטב ביצועים לניגונים מיוחדים- אותם מבצעים בחורי הישיבה לצד אמנים מוכרים וראש הישיבה

מפתיע: הדיסק היחיד ששמע אביתר בנאי במשך שנה
  (צילום: יחצ)

לא קשה להבחין כי עולם המוזיקה היהודית זוכה לעדנה מחודשת בעת האחרונה, כאשר מידי חודש מתפרסם עוד עיבוד לניגון עתיק ולשירים מבית אבא. השבוע, ישיבת ההסדר ברמת גן מבית איגוד ישיבות ההסדר החליטה גם היא לצאת בפרויקט שלה והשיקה אלבום ניגונים מיוחד: "מבקשי פניך 2".

האלבום הראשון "מבקשי פניך", שהשיקה הישיבה לפני כשלוש שנים- במטרה לשתף את הציבור הרחב בעולם הניגון הקיים בישיבה, נמכר בכ-7,000 עותקים וזכה בקרוב למיליון צפיות ביוטיוב. בעקבות כך החליטה הישיבה להמשיך את הניגון והשיקה אלבום ניגונים חדש ומפתיע.

"הדיסק היחיד ששמעתי"

הזמר חנן בן ארי, שהיה אברך בישיבה סיפר על האלבום הראשון: "אני שומע את הדיסק בנסיעות אל ההופעות ומהן, רק כדי להיזכר מי אני ומה אני רוצה בחיים". גם הזמר אביתר בנאי שנחשף לאלבום הראשון ומאז לא יכל לעזוב אותו, חשף: "במשך שנה זה היה הדיסק היחיד ששמעתי, יש בו איזו עומק ועדינות מיוחדת". בעקבות כך בנאי אף החליט לקחת חלק באלבום החדש של הישיבה.

האלבום החדש "מבקשי פניך 2", מאגד בתוכו 13 ביצועים מיוחדים לניגונים, המבוצעים בידי בעלי מנגנים מוכשרים מהישיבה, בין השאר בהשתתפות מו"ר ראש הישיבה הרב יהושע שפירא שליט"א והאמנים אביתר בנאי וחיליק פרנק. על הצד המקצועי נמצאים המעבדים המוסיקליים המובילים ביצירה היהודית – ג'ף הורביץ.

השבוע, ישיבת ההסדר השיקה באופן רשימי את אלבום הניגונים החדש בכנס 'בכל לבבך' השביעי שנערך בביתן 2 של גני התערוכה בתל אביב בו השתתפו כ-3,500 אנשים ונשים מכל רחבי הארץ.

בנט מקבל את הדיסק החדש מהרב שפירא (צילום: דוד שטיין עין טובה)

"אצלנו בישיבת רמת גן ישנה עבודת ה' משולבת מהרבה זרמי חיים. לצד התורה והתפילה, זורם לו עולם הניגון", מספר מנכ"ל ישיבת רמת גן, אורי פינסקי. "אנו יודעים שיש ישראלים רבים השותפים לחיפוש לעשות את רצון ה' ולמענם השקנו את הדיסק. אנו תפילה שנמשיך להוסיף אור של תשובה, טהרה ועדינות באמצעות מלאכה זו. אנו מזמינים את כל עם ישראל להצטרף אלינו למסע למעמקי הנשמה. טעמו וראו כי טוב ה'".

ראש מטה איגוד ישיבות ההסדר מולי יסלזון ברך את הישיבה ואמר: "הניגון הינו שירת הנשמה, ישנם תדרים בנגינה הפותחים שערי תפילה והתעלות הנשמה. זכתה ישיבת ההסדר רמת גן, להפיץ אור של תורה בלימוד ובנגינה, אור חדש של גאולה"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אין דבר כזה מזרוחניק עם נשמה, זה לא קיים...
שטויות במיץ עגבניות | 11-07-2018 20:15
ראו בז'רגון החזנים, הם כולם חרדים. חזן מזרוחניק נשמע כמו נער בני עקיבא עם סנדלים..., מה לעשות, זה מה יש...
לגאולי - לדעתך שריקה / קרקור תרנגול זה מהנשמה
מבין עניין | 12-07-2018 11:11
מעניין..., זכותך לחשוב כך. רק מתוך פתיחות מחשבתית, דוקא אמליץ לגבאי בית הכנסת באזור מגורי לבקש את שרותי נטע ברזילי לחזנות הימים הנוראים הבעלט. היא בודאי תפליא לעשות ולרגש את כולנו עד דמעות בקרקורי התרנגול בשירת toy. מה שבטוח שהיא תהא הרבה יותר מרגשת ועם נשמה ממכנסיים קצרות, סנדלים תנכיות, ושירה רדודה מבית היוצר של בני עקיבא (לא רבי עקיבא, אלא תלמידי עקיבא - בהיותו עם הארץ, רועה צאן, ב-40 שנותיו הראשונות). תודה לכולכם!
למגיב המכנה עצמו אייל, תתבייש לך, אתה מדבר על
יחזקאל | 12-07-2018 10:58
חזנים חרדים לא דתיים?!? על מה אתה בכלל מדבר? בצחבור הדלי (אכן דל וריק מתוכן) אין בית אשר אין שם מת, קרי, לזרוק את הדת קיים בכל משפחה ומשפחה. כיפה סרוגה שלא שומר מצוות הינה תופעה שבשגרה. של נעליך מעל רגליך. בוש והכלם!!!
החזנים החרדים
גאולי | 12-07-2018 8:33
תעשה סבב בין החזנים החרדים שלך ותבדוק מי מהם שומר תורה ומצוות בכלל... העיקר שמגיע לקולות סופרן ובס עמוק?? אינך מבין? אותו ילד ששורק ביוכ או עושה קולות תרנגול זוהיא שירת הנשמה.. ויש עוד המון מה ללטש ולנקות מדמיונות והגשמות כמובן אולם לי בחיי הקצרים יצאלראות לא מעט נערי בנע עם סנדלים השרים תפילת הלב
תשובה על ציבור שלם
אייל | 12-07-2018 8:21
אני מניח שאתה יודע כמה חמור איסור הוצאת שם רע על אדם מישראל כש על ציבור שלם, וגם לא קל לעשות תשובה על זה, כי לך תדע מי קרא את הדברים.. ואפילו שכנראה שאתה מאמין בדברים שאתה אומר, אתה בטח יודע שלשון הרע זה שמספרים משהו אמיתי על מישהו. בהצלחה בתהליך התשובה.
לא נכון
משה | 11-07-2018 21:30
תשמע את הדיסק הזה ותבין שאתה ממש טועה. כדאי לך גם לשמוע את השירים שעלו ליוטיוב מהדיסק הקודם לפני שאתה כותב דברים כאלה....
2
אשמח לעזרה - כמה עולה קידום מכירות באתר שלכם?
יצחק גולדשטיין | 12-07-2018 10:34
תודה רבה, יצחק גולדשטיין
זה לא רק שהדיסק מדהים!
יהודה | 15-07-2018 23:28
הדיסק הקודם היה פשוט מהפכני. אין תיאור אחר. אין סיכוי לשמוע אותו ולהשאר אותו בן אדם! ממליץ לרכוש את הדיסקים. (עכשיו יש מבצע באתר גיוסים)