אפל מסתבכת: תלונות רבות על מערכת ההפעלה לאייפון - סרוגים

אפל מסתבכת: תלונות רבות על מערכת ההפעלה לאייפון

אלפי משתמשים התלוננו בימים האחרונים כי עדכון מערכת ההפעלה החדשה של מכשירי האייפון פוגעת קשות בחיי הסוללה של המכשיר. לדבריהם, מאז העדכון הסוללה מתרוקנת תוך שעות ספורות- גם אם הם לא משתמשים כלל במכשיר

author-image
אפל מסתבכת: תלונות רבות על מערכת ההפעלה לאייפון
  מתרוקנת במהירות. סוללת מכשיר אייפון 7 (צילום: שאטרסטוק)

יש לכם מכשיר אייפון? ייתכן ותרצו לחכות עם עדכון מערכת ההפעלה: בימים האחרונים אלפי משתמשים התלוננו בפורום התמיכה הרשמי של אפל על כך שהעדכון החדש למערכת ההפעלה iOS 11.4 הוביל לירידה משמעותית בחיי הסוללה של המכשיר.

מהתלונות עולה כי בעיות הסוללה נפוצות יותר בקרב מכשירי אייפון ישנים יותר, ביניהם האייפון 6 ו-7, אך מופיע גם במכשירים החדשים יותר- כאשר לא מעט תלונות נרשמו ממשתמשים באייפון X, המשמש כמכשיר הדגל הנוכחי של אפל. "האייפון X שלי עבד ללא בעיות עד שעדכנתי את מערכת ההפעלה" כתב אחד הגולשים. "מאז הסוללה שלי מתרוקנת במהירות. תוך שעות ספורות נגמר לי הסוללה, גם כשאני לא משתמש במכשיר בכלל". משתמש נוסף אמר כי "אני חייב להטעין את המכשיר כל שעתיים, וזה פשוט לא הגיוני".

באפל עדיין לא הגיבו לדברים הנוכחי, אך עוד לפני גל התכונות הנוכחי הודיעו כי הם עובדים על עדכון נוסף למערכת ההפעלה אשר יתקן מספר תקלות אחרות שהתגלו בעת ההשקה. ככל הנראה, העדכון יכלול גם פתרון להתרוקנות הסוללה שפגע במשתמשים רבים. העדכון הבא צפוי להיות העדכון האחרון לגרסה הנוכחית של מערכת ההפעלה, כשכגרסה 12 של iOS צפויה להיות מושקת בספטמבר הקרוב יחד עם סדרת מכשירי האייפון החדשים.

התקלה הנוכחית היא האחרונה בגל של תלונות על מכשיריהם של אפל, כשגם בעבר סוללת האייפון עמדה במרכז חלק מהתלונות. בדצמבר האחרן החברה הודתה כי היא מאטה בכוונה מכשירי אייפון ישנים, במטרה לשמור על חיי הסוללה ולמנוע שחיקה וקצרים במכשירים. בעקבות ההודאה הוגשו תביעות ייצוגיות רבות ברחבי העולם נגד ענקית הטכנולוגיה, בטענה שההאטה נעשית כדי לעודד לקוחות לקנות מכשירי אייפון חדשים. באפל הבטיחו כי זו לא הייתה הכוונה, פרסמו התנצלות באתר הרשמי של החברה, והודיעו כי יודיעו למשתמשים על האטת מכשיריהם ויאפשרו להם לבטל את ההאטה- או להחליף את סוללת המכשיר במחיר מוזל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ציון
צהלה | 12-07-2018 6:38
באתר אחר יש כפתורי ציונים: מענין, מרגש, נכון. אבל פה הייתי לוחצת על... מעצבן!