עם השעון: נטפליקס מפיקה סדרה חדשה על אלי כהן - סרוגים

עם השעון: נטפליקס מפיקה סדרה חדשה על אלי כהן

ענקית הסטרימינג, נטפליקס החליטה להפיק סדרה חדשה על חייו של המרגל הישראלי אלי כהן הי"ד. השחקן השנוי במחלוקת, סשה ברון כהן צפוי לגלם את אלי עם העתק מדויק של השעון שהושב לאחרונה לארץ

author-image
עם השעון: נטפליקס מפיקה סדרה חדשה על אלי כהן

ענקית הסטרימינג, נטפליקס אליה מנויים למעלה מ100 מיליון איש, החליטה להפיק סדרה חדשה על חייו של המרגל הישראלי אלי כהן הי"ד. מי שאמון על הסדרה שתקרא "המרגל", הוא הבמאי הישראלי גידי רף ("חטופים"), שנמצא בקשר שוטף עם משפחתו של כהן.

הסדרה תכלול שישה פרקים שיציגו את סיפורו המרתק של אלי כהן, שריגל עבור ישראל בסוריה בתחילת שנות ה-60 והצליח להשתלב בדרגים הבכירים ביותר בדמשק עד שנחשף והוצא להורג.

צילומי הסדרה שהחלו, חשפו כי מי שיגלם את סוכן המוסד הישראלי הוא השחקן סשה ברון כהן, שכיכב עד כה בשלל סרטי קומדיה מטורללות שיצר("הדיקטטור", "ברונו" ועוד). זאת על אף התגובות הקשות לליהוק והתנגדות בני משפחתו של אלי כהן, שבסוף השתכנעו והסכימו. זאת לאחר שהבמאי הישראלי הבטיח שמדובר בשחקן אופי עמוק שיכבד את דמותו של אלי.

גם השעון של אלי ישתתף בסדרה (דוברות ראש הממשלה)

לצד ברון כהן ישחקו בסדרה מיטב שחקנים ההוליוודיים וישראלים, ביניהם: אלכסנדר סידיג ("משחקי הכס"), , נואה אמריך ("המופע של טרומן", "האמריקאים"), אורי פפר, יעל איתן, ריימונד אמסלם, יוסף סוויד ועוד.

לאורך הסדרה יופיע ברון כהן עם העתק מיוחד של השעון שהושב לאחרונה לארץ, במבצע מיוחד של המוסד והוחזר לבני המשפחה באזכרה השנתית שהתקיימה לפני מספר שבועות.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו