יצפו יחד במונדיאל: נתניהו ייפגש מחר עם פוטין ברוסיה - סרוגים

יצפו יחד במונדיאל: נתניהו ייפגש מחר עם פוטין ברוסיה

ראש הממשלה נתניהו ימריא מחר למוסקבה לפגישה עם נשיא רוסיה פוטין. השניים יצפו במשחק חצי גמר גביע העולם בכדורגל המתקיים בימים אלו במדינה. זו הפגישה השלישית של השניים בשנה האחרונה

author-image
יצפו יחד במונדיאל: נתניהו ייפגש מחר עם פוטין ברוסיה
  (צילום: Kobi Gideon/GPO)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא מחר למוסקבה לפגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, זאת בזמן חצי גמר טורניר הגביע העולמי בכדורגל, המתקיים בימים אלו במדינה. שהניים צפויים לשבת יחד ולצפות במשחק היוקרתי שמושך אליו צופים מכל העולם.

השר ישראל כץ ימלא את מקומו של נתניהו כראש ממשלה, ושר הביטחון ליברמן יחליף אותו בקבינט המדיני בטחוני.

בפגישה, יבהיר ראש הממשלה כי ישראל לא תסבול התבססות צבאית של איראן או גרורותיה בשום חלק של סוריה וכן שעל סוריה לשמור בקפדנות על הסכם ההפרדה מ-1974.

נתניהו ונציגי פטין בישראל (קרדיט: עמוס בן גרשום \ לע"מ)

קודם לכן הערב נפגש נתניהו עם השליח המיוחד של נשיא רוסיה אלכסנדר לברנטייב ועם סגן שר החוץ של רוסיה סרגיי ורשינין. בפגישה בה השתתף גם היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל מאיר בן שבת דנו הארבעה בהתפתחויות באזור.

הפגישה הנוכחית תהיה השלישית של נתניהו ופוטין בשנה האחרונה. המפגש האחרון בין השניים התקיים לפני כחודש, במהלכו המנהיגים דנו בנושא האיום האיראני והסכנות הכרוכות בהתבססות האיראנית בסוריה. "זה לא ייאמן, אבל 73 שנים אחרי השואה יש מדינה במזרח התיכון, איראן, שקוראת להשמדה של עוד שישה מיליון יהודים" אמר נתניהו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו