המפונים באו לבדוק למה לא מפנים את הערבים - סרוגים

המפונים באו לבדוק למה לא מפנים את הערבים

מפוני עמונה ונתיב האבות הגיעו לכפר הערבי חאן אל אחמר, ומחו על כך שהמדינה לא כיבדה את התחייבותה לבג'"ץ על פינוי המקום. לדברי אחת המפונות: "אותי פינו מהבית, ובתושבי חאן אל אחמר לא נוגעים?"

author-image
המפונים באו לבדוק למה לא מפנים את הערבים
  המחאה בחאן אל אחמר, היום

עשרות פעילי עוצמה יהודית הגיעו היום (חמישי) בשעות הצהרים יחד עם מפונים מעמונה ונתיב האבות למאהל הערבי המיועד להריסה "חאן אל אחמר", זאת בעקבות הפרסומים לפיהם, המדינה לא כיבדה את התחייבותה לבג"ץ ולא פינתה את המקום עד סוף חודש יוני.

אמונה אבל, שפונתה מהישוב עמונה והגיע למקום, זעמה על האפליה. "איך יתכן שאותי, שמשלמת מיסים ועושה כל מה שצריך במדינת ישראל, פינו מהבית ונצמדו לדד ליין שבג"ץ קבע, ובתושבי חאן אל אחמר שהם כלל לא אזרחי המדינה לא נוגעים? העוול והאפליה זועקים לשמים".

"באנו לכאן כדי לומר לראש הממשלה כי מדיניות האיפה ואיפה שמפלה יהודים לא תימשך" אמר יו"ר עוצמה יהודית, מיכאל בן ארי. בדבריו תהה: "בנית להם בתים חדשים במקום לצ'פר את חיילי צה"ל, וגם אחרי זה אתה לא מעז לפנות אותם?"

בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להבה שנכח גם הוא במקום, קבל על פחד הממשלה מהריסת בתי ערבים. גם ברוך מרזל, מראשי עוצמה יהודית, מסר כי: "באנו לקרוא לממשלת ישראל להפסיק לגמגם, לא יתכן מצב בו מפעילה הממשלה יד קשה ליהודים אך רועדת מפחג מפחד לאכוף את החוק כלפי ערבים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הצבעתם נתניהו
נדב | 05-07-2018 16:39
אכלתם אותה, זה 'המנהיג הלאומי' שמדבר כך ועושה לגמרי אחרת.
2
חבלי משיח
יהודיה | 05-07-2018 17:36
עד בוא המשיח אין מה לעשות .לסבול בשקט
3
אז להמשיך להצביע בעד נתניהו??
אבי יצחק | 26-09-2018 13:18
מי יכול להעמיד את נתניהו על טעותו? חבל שיפסיד קולות