כ-1500 עובדי חברת Yes החלו הבוקר (רביעי) בשביתת פתע, זאת בעקבות הכוונה למזג את החברה בתוך חברת פלאפון תוך פגיעה בתנאי העסקתם. לפני מעל לשבועיים, ועל פי דרישות החוק, הכריזה ההסתדרות הלאומית המייצגת את עובדי Yes על סכסוך עבודה בין העובדים להנהלת החברה.
עובדי החברה השביתו את כלל מוקדי החברה במודיעין, באר שבע, חיפה וכפר סבא. בשעת ההפגנה במודיעין נרשמו עימותים קשים עם מאבטחים, וכוחות משטרה וכיבוי אש הוזעקו למקום.

עובדי החברה נשאו שלטים, בהם נכתב בין השאר: "פאודה- עונה 3" ו-"נמאס לנו לחיות בסרט", הבעירו צמיגים, וקראו לשר התקשורת איוב קרא להתערב בנושא. "יש היענות מוחלטת של כלל עובדי Yes להמשיך במאבק" הבהירו העובדים. "אנחנו קוראים לשר התקשורת להתערב ויפה שעה אחת קודם. לא יעלה על הדעת שעובדי החברה יישארו מחוץ לתמונה".
יו"ר ועד עובדי Yes, אלי כהן, אמר עם תחילת השביתה כי "הנהלת החברה החדשה בחרה לפעול ללא היוועצות עם ועד העובדים וההסתדרות הלאומית וכל זאת ללא הבטחת עתידם של עובדי Yes. לא ניתן לבצע כל שינוי בחברה ולא ניתן למזג את יס לשום חברה אחרת. עבדנו קשה כדי שיס יהיה מותג הטלויזיה הטוב והאיכותי בישראל. לא ניתן לאף אחד לפגוע בו ובנו".
ששי שדה, יו"ר איגוד מקצועי בהסתדרות הלאומית, הוסיף כי "ההסתדרות הלאומית לא תיתן לאף אחד למכור את עובדי Yes ולבצע מיזוג כל יכול עם חברת בזק. 1500 עובדי החברה הם המפתח להצלחת החברה, והם אלה שהובילו אותה להישגים. לכל עובד יש משפחה לפרנס. אם הנהלת החברה שכחה זאת, אנחנו נדאג להזכיר לה".
בחברה מבהירים: השידורים לא ייפגעו
בחברה מיהרו להבהיר ללקוחות כי למרות העיצומים, שידורי הטלוויזיה ימשיכו לפעול כסדרם. עם זאת, לא יינתן מענה במוקדי שירות הלקוחות הטלפוני, למעט מענה במוקד תפעול תקלות טכניות. כמו כן, לא תהיה הגעה של טכנאים שהוזמנו מבעוד מועד לבית הלקוח. עוד נאמר כי מוקדי קבלת הקהל יהיו סגורים, ולא יינתן מענה בעמוד הפייסבוק של החברה ובשירות הצ'ט שלה, אך אתר החברה יפעל כרגיל, וניתן לבצע בו באופן עצמאי מגוון פעולות אישיות.
"החברה עושה את ככל שביכולתה על מנת למזער ככל הניתן את הפגיעה בלקוחות, מתנצלת בפניהם על אי הנעימות, ועומדת עמם בקשר רציף בכל ערוצי התקשורת הרלוונטיים בכדי לעדכן בהתפתחויות" נמסר מ-Yes. "הנהלת החברה מכבדת את זכויות העובדים, אך מנגד חותרת כל העת להידברות עם ועד העובדים, וקוראת לו לגלות איפוק ואחריות כלפי הלקוחות".
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים