ממתבגרת לאישה: איך לומדים מהי נשיות בריאה ?! - סרוגים
דיבור נשי, סרוגות , תוכן שיווקי

ממתבגרת לאישה: איך לומדים מהי נשיות בריאה ?!

גיל ההתבגרות של ילדינו מביא איתו הרבה לחצים, ספקות ובעיקר דילמות חינוכיות. אחד מהנושאים הבוערים בגיל ההתבגרות הוא הנושא של ההתבגרות המינית. הילדים מתחילים לשאול שאלות והאמא מרגישה מובכת ולא ערוכה להענקת המידע בצורה ובדרך שהיא הכי נכונה

author-image
ממתבגרת לאישה: איך לומדים מהי נשיות בריאה ?!
  אילוסטרציה ( שאטרסטוק)

מה כדאי להגיד ומה לא להגיד כלל? לשקר, להתחמק או להגיד הכל בגלוי? שאלות כאלה ואחרות עולות לא פעם בכל מה שקשור לנושא כה עדין וחשוב.

שלומית, אמא לארבע בנות ומחנכת באולפנא בצפון הארץ, שיתפה בלבטים – "כאמא חשוב לי שהבנות שלי יקבלו את המידע והמענה לשאלותיהן בכל הנוגע להתפתחות וגיל ההתבגרות. עם זאת חשובה גם הדרך בה זה נעשה"

שלומית היא אחת מבין הרבות המרגישות צורך להשפיע ולהוביל שינוי בתפיסה הנוגעת לחינוך לנשיות ולמיניות בריאה.

"בשנים האחרונות אנו עדים לצורך של הדור לשמוע ולדעת. הצורך רק הולך ומתעצם ולכן ההורים חייבים לקבל כלים על מנת לדבר שיח מותאם, נכון ופתוח עם הילדים. הדבר לא פוסח גם על הנושאים של נשיות ומיניות. לאחר שזיהינו את הצורך הזה היה לנו חשוב לאפשר לנשים להשתלם באופן הכי נרחב ומקצועי שיש על מנת שהן תוכלנה להעביר מהידיעות שלהן הלאה מבלי לחשוש משאלות כאלה ואחרות". אומרת גב' הדר פלג, מנהלת מרכז הלימוד במכון פוע"ה.

התכנית לנשיות בריאה של מכון פוע"ה קמה במטרה לתת כלים ולהכשיר מדריכות לשיח עם אימהות ובנות בתחומים הקשורים למיניות ולהדרכת נשים בתחום האישות. הייחודיות של התכנית היא בתכנים הנרחבים שהיא מקנה. התכנית המשלבת לימודים בתחום התורני, הרפואי, הסוציולוגי – חינוכי ומעניקה כלים מעשיים להדרכה.

"רבות מבוגרות התכנית החלו בהדרכה כבר במהלך הלימודים וזאת בזכות הכלים המקיפים שהן קיבלו בלימודיהן" מציינת הדר.

התכנית הינה תכנית מקיפה בת 27 מפגשים בהם המשתתפות יקבלו כלים מעשיים ממיטב המרצים וביניהם- רבנים, רבניות, רופאות , יועצות ועוד.

בנוסף לתכנית לנשיות בריאה מקיים מרכז הלימוד תכנית רבות ומגוונות שנועדו להעניק כלים בתחומים הכי משמעותיים של החיים- קורס להכשרת מדריכות כלות שיתקיים השנה בשלושה מוקדים – ירושלים, חריש וגבעת שמואל. קורס להכשרת מטפלות בתחום הפוריות שהוא קורס חדש וייחודי מסוגו בארץ המכשיר נשות מקצוע לעבודה מול זוגות החווים קשיי פוריות, קורס יעוץ בקדושה המכשיר יועצות בתחום האישות, קורס יועצות בקהילה הכולל בתוכו תרגול מעשי בסוגיות הלכתיות-רפואיות להעמקת הנלמד.

מכון פוע"ה קורא לנשות החינוך, מדריכות כלות, רבניות, יועצות ונשות טיפול, אחיות בקהילה ולכל המתעניינות בתחומי הקורסים, להצטרף לתכניות הלימוד של המכון ולהיות משפיעות ומובילות מהלכים משמעותיים והכרחיים  של דורנו.

להרשמה לחצי כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו