נשאר ב-NBA: זו הקבוצה החדשה של עומרי כספי - סרוגים

נשאר ב-NBA: זו הקבוצה החדשה של עומרי כספי

לאחר ששוחרר בתום העונה הקודמת מגולדן סטייט ווריורס, עומרי כספי סיכם על חוזה לעונה אחת עם הממפיס גריזלי'ס. זו תהיה קבוצתו השביעית של שחקן הכדורסל הישראלי ב-10 עונות ב-NBA

נשאר ב-NBA: זו הקבוצה החדשה של עומרי כספי
  עובר לממפיס. עומרי כספי (צילום: עמוד הטוויטר של הגולדן סטייט ווריורס)

עומרי כספי נשאר ב-NBA: שחקן הכדורסל הישראלי חתם הבוקר (ראשון) על חוזה לעונה אחת במדי הממפיס גריזלי'ס- כך דווח ברשת ESPN.

ממפיס תהיה הקבוצה השביעית של כספי ב-10 העונות שלו ב-NBA, לאחר ששיחק במדי סקרמנטו, קליבלנד, יוסטון, ניו אורלינס, ומינסוטה. כזכור, בעונה האחרונה כספי שיחק במדי הגולדן סטייט ווריורס, אך שוחרר מהקבוצה רגע לפני סיום העונה הסדירה ולא השתתף במשחקי הפלייאוף שהסתיימו באליפות לקבוצה מקליפורניה. למרות זאת, הישראלי צפוי לקבל טבעת אליפות מגולדן סטייט, זאת לאחר שהשתתף ב-53 מתוך 82 משחקי הקבוצה בעונה. בסך הכל כספי רשם בעונתו בגולדן סטייט ממוצע של 5.7 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-1.0 אסיסטים למשחק.

ממפיס סיימה את העונה האחרונה עם המאזן השני הגרוע ביותר בליגה, כשרשמה 20 ניצחונות ו-62 הפסדים. על פי ההערכות, ההחלטה של כספי לשחק עם קבוצת תחתית הגיעה לאחר שהתקשה לקבל דקות משחק בקבוצות הצמרת. בממפיס מקווים שהשחקן הישראלי יוכל להוביל את הקבוצה יחד עם מארק גאסול וטייריק אוונס. ככל הנראה, הסיכום בממפיס גם הוביל לבחירתו של כספי שלא להשתתף בקמפיין הקרוב של נבחרת ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו