למרות ההפסד: כך ארגנטינה יכולה לעלות לשמינית הגמר - סרוגים

למרות ההפסד: כך ארגנטינה יכולה לעלות לשמינית הגמר

לאחר שהושפלו במשחק מול קרואטיה, נבחרת ארגנטינה תנסה הערב לנצח במשחק האחרון בשלב הבתים מול ניגריה. האם עדיין יש סיכוי למסי להוביל את קבוצתו לשמינית הגמר? אלו כל התרחישים למשחקי הערב במונדיאל

למרות ההפסד: כך ארגנטינה יכולה לעלות לשמינית הגמר
  האם מסי יוביל את ארגנטינה לשלב הבא? (צילום: שאטרסטוק)

הקרב על שמינית הגמר: לאחר שהושפלו 3:0 על ידי קרואטיה, נבחרת ארגנטינה תנסה הערב (שלישי) לרשום ניצחון ראשון במשחקה האחרון מול ניגריה. למרות ההפסד הקשה, הקבוצה של לאו מסי עדיין יכולה לעלות לשלב הבא של המונדיאל ולמנוע הדחה משפילה כבר בשלב הבתים.

משחקי הסיום של בית ד' יתקיימו במקביל, כששלוש נבחרות מתחרות על מקום אחד בשמינית הגמר. קרואטיה, שכבר הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר, תשחק מול נבחרת איסלנד בידיעה שניצחון או תיקו יבטיחו לה את ראשות הבית ויריבה נוחה יותר בשלב הבא. מנגד, איסלנד מגיעה למשחק כשהיא לא תלויה בעצמה: ניצחון של ניגריה על ארגנטינה יעלה את הניגרים לשמינית וידיח אותה סופית.

נבחרת איסלנד, שהקשתה על ארגנטינה לאחר התיקו במשחק הראשון במונדיאל, יכולה לסייע לארגנטינה במידה ותנצח את קרואטיה. ניצחון של הארגנטינאים בתוספת הפסד של הקרואטים יעלה את מסי וחבריו מהמקום הרביעי למקום השני וישלח אותה לשמינית הגמר על חשבונה של איסלנד. במידה והמשחק בין ניגריה וארגנטינה יסתיים בתיקו ואיסלנד תנצח, ההכרעה תהיה בין ניגריה ואיסלנד – והמקום השני בבית ייקבע על פי הפרש השערים.

בית ג': דנמרק מול אוסטרליה

עוד הערב יתקיימו משחקי הסיום בבית ג', כשדנמרק תשחק מול צרפת ואוסטרליה תשחק מול פרו. הצרפתים כבר הבטיחו את העלייה לשלב הבא, בעוד שפרו כבר הודחה מהטורניר- כך שהקרב האמיתי הוא בין דנמרק ואוסטרליה על הכרטיס האחרון לשמינית הגמר.

דנמרק, שכבר ניצחה את פרו וסיימה בתיקו עם אוסטרליה, נמצאת במצב הטוב ביותר ותלויה רק בעצמה. ניצחון על צרפת ודנמרק תעלה לשמינית מהמקום הראשון בבית, תיקו יעלה אותה מהמקום השני- אך אם דנמרק מפסידה, אוסטרליה תוכל לעלות לשלב הבא על חשבונה. כדי לעשות זאת, אוסטרליה תצטרך לנצח בהפרש של לפחות 2 שערים, ואז לקוות שהפרש השערים שלה יהיה גבוה מזה של דנמרק כדי לעלות מהמקום השני למפגש עם קרואטיה או ניגריה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
טעות בטקסט
אליעזר | 26-06-2018 13:50
אני חושב שיותר טוב לארגנטינה שקוראטיה תנצח את איסלנד
צודק
יגאל | 26-06-2018 18:50
צודק