לפיד תוקף את נתניהו: "ההרתעה הישראלית נשרפת"

לפיד תוקף את נתניהו: "ההרתעה הישראלית נשרפת"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד תקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו על התנהלותו מול טרור העפיפונים: ""לא רק השדות נשרפים בשדות בעזה, גם ההרתעה הישראלית נשרפת. אין מדיניות- יש פחדנות"

author-image
לפיד תוקף: "ההרתעה הישראלית נשרפת"
  "ההרתעה הישראלית נשרפת". ח"כ יאיר לפיד (צילום: מרים אלסטר\פלאש 90)

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד תקף היום (חמישי) במהלך סיור בעוטף עזה את ראש הממשלה בנימין נתניהו על מדיניותו מול עפיפוני התבערה המשוגרים לשטחי הדרום.

"לא רק השדות נשרפים בשדות בעזה, גם ההרתעה הישראלית נשרפת" אמר. "בואו נשאל את עצמנו מה נתניהו היה אומר אילו היה עכשיו באופוזיציה? שאין מדיניות. יש פחדנות".

לפיד טען כי על המדינה לפעול למען עצירת התופעה ולמען הרתעת הפלסטינית.  "מה שקורה עכשיו זוהי פחדנות. הם צריכים לתת ארגז כלים הרבה יותר גדול לצה"ל, כדי לטפל במה שקורה פה היום ובמקביל לייצר מדיניות מול עזה מתוקנת ומוסדרת. הם לא עושים את זה" אמר. "נתניהו מדבר שנים ביטחון וביטחון, אי אפשר לגדל ילדים כשכל בוקר אתה מתעורר ויש לך שריפה בחלון, ואי אפשר לצאת לחופש הגדול כשהורים לא יודעים איפה הילדים שלהם יהיו".

"ממשלה לא יכולה להיות כל היום בציוצים בטוויטר במקום להתוות מדיניות מול עזה ולהגיע אפילו עד סיכולים של ראשי החמאס, גם בראשו של יחיה סנואר, כדי לעצור את טרור העפיפונים" המשיך ותקף. "מדינות אמיצה אומרת שמול טרור החמאס צריך לשלם מחיר. העפיפונים הם טרור, ולכן החמאס צריך לשלם מחיר. כל פעם שעפיפון חוצה את הגדר, הם צריכים לדעת שזה ייפגע בהם, בשטח שלהם".

לפיד הוסיף עוד כי "הפתרון הוא מקל הרבה יותר גדול וגזר הרבה יותר גדול. אי אפשר להסתפק במקלות. משנת 2014 אני מדבר שצריך לדבר על סיוע הומניטרי בינלאומי לעזה ולפרז את עזה מנשק. כרגע ארבע שנים לא עשו דבר בנידון. שדותיהם של תושבי עוטף עזה נשרפים ופצמ"רים נופלים על בתיהם מפני שממשלת ישראל לא עשתה דבר וחצי דבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
האיש התוקף.
מאיר | 21-06-2018 16:46
עד מתי תתקוף ותשקר לא נמאס לך הפכת להיות מאוס.
2
לפיד.עם חילולי שבת שלך גם אתה לא היית מתגבר
יפה יוסף | 21-06-2018 17:39
על העפיפונים והיה יותר גרוע. דבר שני תפנה לעזתים שיחזירו את השבויים ובעזרת השם הכל יסתדר. העזתים יודעים רק הב הב.
3
הוא ממש אחלה
מסר נכון | 23-06-2018 2:40
מעז לנהל דיון תקיף ומכובד לא כמו השמאל הגוסס